benwake
Legacy Member
Hoi,
Nog een paar dinges die in mijn weg staan.
Fujitsu Siemens 21T3 crt: kleuren nog perfect in orde, beeld trilt niet. Diamondtron beeldbuis voor de kenners, wel de platte versie.
Medion toetsenbord/muis, nog in verpakking. http://users.skynet.be/benwake/medion.JPG
Mogen weg voor een schappelijke prijs, voor het scherm verwacht ik 50€, voor tobo/muis 5€
Kan gebracht worden, aangezien verzending niet gaat.
Aan jullie nu
Nog een paar dinges die in mijn weg staan.
Fujitsu Siemens 21T3 crt: kleuren nog perfect in orde, beeld trilt niet. Diamondtron beeldbuis voor de kenners, wel de platte versie.
Medion toetsenbord/muis, nog in verpakking. http://users.skynet.be/benwake/medion.JPG
Mogen weg voor een schappelijke prijs, voor het scherm verwacht ik 50€, voor tobo/muis 5€
Kan gebracht worden, aangezien verzending niet gaat.
Aan jullie nu
