Archief - 2 * PIII Laptops + 1 HDD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unilever

Legacy Member
1)

Dell Inspiron 4000
pIII
256mb ram
Batterij werkt nog. Geen idee hoe lang.
Is beveiligd met een bios paswoord.
Er onbreekt een toets.

2)

Dell Inspiron 4000
PIII
256mb ram
Batterij werkt nog. Geen idee hoe lang.
De kleuren doen soms wat raar.

3)

Western Digital WD800 Scorpio
80gig
IDE
Nog niet gebruikt geweest.


Er ontbreekt een stukje en daardoor werkt de HDD niet in deze laptops. Behalve als je dit stukje hebt natuurlijk. Maar ik heb al 4 winkels gedaan zonder succes.
Alleen af te halen in Waasmunster.

Laptops worden niet appart weggedaan.

bluecooper

Legacy Member
kun je iets preciezer zijn?

pentium 3... welke snelheid?

kleuren doens soms wa raar... wat bedoel je daarmee?

welk stukje ontbreekt er juist waardoor de hdd's niet werken?

heb je het biospaswoord?

graag wat meer uitgebreide info.

gegu12

Legacy Member
bluecooper zei:
kun je iets preciezer zijn?

pentium 3... welke snelheid?

kleuren doens soms wa raar... wat bedoel je daarmee?

welk stukje ontbreekt er juist waardoor de hdd's niet werken?

heb je het biospaswoord?

graag wat meer uitgebreide info.
Waarschijnlijk ontbreekt de bracket van deze, dit is het koppelstuk dat de hd met de laptop verbind

Unilever

Legacy Member
Dat is inderdaad dat koppelstukje dat ontbreekt.

Mobile PentuimIII 700mhz
graka: ATI M3 8mb
Hier is meer info

Soms kan het zijn dat het scherm begint te flippen. Maar dan moet je eens eens een paar keer herstarten en dan is het terug in orde.

Ik heb het bios paswoord niet. Je kan dit normaal gezien resetten door naar Dell te bellen.

Er zitten cdrom stations in de laptops. En je krijgt er één diskette station bij.

bluecooper

Legacy Member
die tweede werkt dan nog ? behalve de kleuren dan scheelt er in feite niets aan als ik het goed begrijp.

dit koppelstukje... is dit universeel of bij ieder merk verschillend?

Unilever

Legacy Member
Ze werken allebei nog. En idd bij de 2de zijn het die kleuren die soms beginnen flippen.

Ik weet echt niet of dat stukje universeel of merkgebonden is.

bikkerss

Legacy Member
ontbreekt enkel dat stukje om de hd's aan te sluiten of zit er ook geen hd bij ?

Unilever

Legacy Member
AzZ_KiKr zei:
richtprijs???

Laptops zonder HDD: €50
Laptops MET HDD: €85

bikkerss zei:
ontbreekt enkel dat stukje om de hd's aan te sluiten of zit er ook geen hd bij ?
Er zit één harde schijf bij. Dus enkel dat stukje ontbreekt.

W000T

Legacy Member
Dus als ik het goed begrijp zit er in geen één van die 2 laptops een hdd, juist diegene die je apart verkoopt maar daar ontbreekt er dan iets aan?

Uw topic is niet zo duidelijk...

Che Guevara

Legacy Member
ik bied 50 met de hd is onder uw richtprijs maar men moet ergens beginnen he

Unilever

Legacy Member
W000T zei:
Dus als ik het goed begrijp zit er in geen één van die 2 laptops een hdd, juist diegene die je apart verkoopt maar daar ontbreekt er dan iets aan?

Uw topic is niet zo duidelijk...

Inderdaad. 2 laptops zonder HDD. En ik doe één HDD weg waar er een stukje van ontbreekt. Bij de HDD zit wel een IDE kabeltje bij.

Che Guevara

Legacy Member
wanneer sluit je af ongeveer
ik kan nl enkel snachts nog checken tot zaterdag vanaf dan kan ik elke moment nakijken en met veelgeluk kan ik rond 9 u savonds eens checken wegens momenteel in het buitenland en heel vieze verbinding hier door orkanen in de buurt

Unilever

Legacy Member
Ik sluit af op maandag 21.00u. Maar voor 50 euro gaat het totaalpakket zeker niet weg.

Che Guevara

Legacy Member
sorry maar u zegt genoteerd dan veronderstel k dat het bod ook aanvaard word of ben ik hier helemaal verkeerd

Kwertie

Legacy Member
Het woordje 'genoteerd' staat nergens gedefinieerd in de regels, dus dat is eerder aan de interpretatie over te laten. Met genoteerd wordt meestal gewoon bedoeld dat hij/zij het bod gezien heeft en heeft "opgeschreven". We kunnen hier moeilijk de threadstarter verplichten om te verkopen aan uw bod aangezien het ook onder zijn richtprijs is.

Unilever

Legacy Member
Met 'genoteerd' bedoel ik dat ik het bod gezien heb en niet dat ik het verkoop aan dat bedrag.

Zoals Kwertie heeft uitgelegd dus.

Sorry voor enige verwarring.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan