Archief - 2 games (GW & BF2) en GFX kaart: FX5900

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destr0yer

Legacy Member
ben vrij nieuw in dit soort dingen dus don't blame me als er ier en daar iets verkeerd is of fout instaat of als ik iets ben vergeten :p

ik verkoop dus:

Guild Wars Special edition
(= de game zelf, artbook nr2, een map, bonus muziek CD, code voor unlocking skills en weapon upgrades)
bijkomende info:
dit spel moet je inloggen via je e-mail, maar het spreekt vanzelf (vind ik) dat ik zoveel mogenlijk ga doen om deze e-mail naar u e-mail te zetten, en watdannog nodig is om u het gevoel te geven van het nieuwe spel
moet wel gezegt worden dat de code voor het unlocken van de upgrades al gebruikt is op mijn account, MAAR er is nog geen enkel item van gebruikt geweest (= je moet maw de code niet meer ingeven, maar je krijgt wel dezelfde bonussen)
klinkt misschien verwarrend met die upgrades ect, maar je moet maar iets vragen als er iets onduidelijk is
meeneemprijs
€25

Battlefield 2
minder over te zeggen dan over guildwars
het is de DVD versie
key werkt nog ben nog nergens gebanned op ne server ofzo, ook nooit gecheat op de key
online kan je een nieuw account aanmaken
meeneemprijs:
€25


de grafische kaart:
XFX fx5900

het gaat over deze kaart: link
alles wat ooit in de doos stak - steekt er terug in (incl software,games...)
Is nooit overclocked geweest.
veel meer weet ik hier niet over te vertellen, dus als er vragen zijn, stel ze
prijs:
geen gedacht, bied wat je er voor wil bieden (beginprijs €20 ?)




tenslotte:
ik wil opsturen, je kan ook komen afhalen (kappele op den bos).
vragen, stel ze!

sluiten gebeurd om woensdag 4 januarie

Destr0yer

Legacy Member
check

btw: de prijzen op de games zijn meeneemprijzen hé, minder bieden mag altyd!

Destr0yer

Legacy Member
ja er staan er al op ... maar ge zult er niveel mee zijn :D
geen lvl20 ofzo, gewoon wat om te proberen :)
lvl's weet ik niet meer, noch het aantal goud erop ect...

Destr0yer

Legacy Member
kzou dan liefst tewetenkomen hoeveel da da kost om BF2 te versturen
heeft iemand daar ne prijslijst van ofzo?
kan me da ni voorstellen dus kan ek ook moeilijk oordeel vellen hoeveel ek daarvan echt ontvang dusja :p
iemand zo ne lijst?

silverwizard3

Legacy Member
met de post:
Tot 2 kg € 3,10 1 binnenlandse Kilopostzegel
Tot 5 kg € 6,20 2 binnenlandse Kilopostzegels

koetjah

Legacy Member
15 excl dan :o
denk dada 2,5€ is voor enveloppe en zegels , ma ni zeker

koetjah

Legacy Member
silverwizard3 zei:
met de post:
Tot 2 kg € 3,10 1 binnenlandse Kilopostzegel
Tot 5 kg € 6,20 2 binnenlandse Kilopostzegels
die enveloppe moogde me de gewone post ook mee
en prior is da tot 350gr 1.50€ + u envelop

Destr0yer

Legacy Member
excl is goed :) genoteerd

(om eerlijk te zijn noteer ik da ni echt zene, ik onthoud da gewoon)
[/humor]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan