Destr0yer
Legacy Member
ben vrij nieuw in dit soort dingen dus don't blame me als er ier en daar iets verkeerd is of fout instaat of als ik iets ben vergeten 
ik verkoop dus:
Guild Wars Special edition
(= de game zelf, artbook nr2, een map, bonus muziek CD, code voor unlocking skills en weapon upgrades)
bijkomende info:
dit spel moet je inloggen via je e-mail, maar het spreekt vanzelf (vind ik) dat ik zoveel mogenlijk ga doen om deze e-mail naar u e-mail te zetten, en watdannog nodig is om u het gevoel te geven van het nieuwe spel
moet wel gezegt worden dat de code voor het unlocken van de upgrades al gebruikt is op mijn account, MAAR er is nog geen enkel item van gebruikt geweest (= je moet maw de code niet meer ingeven, maar je krijgt wel dezelfde bonussen)
klinkt misschien verwarrend met die upgrades ect, maar je moet maar iets vragen als er iets onduidelijk is
meeneemprijs
€25
Battlefield 2
minder over te zeggen dan over guildwars
het is de DVD versie
key werkt nog ben nog nergens gebanned op ne server ofzo, ook nooit gecheat op de key
online kan je een nieuw account aanmaken
meeneemprijs:
€25
de grafische kaart:
XFX fx5900
het gaat over deze kaart: link
alles wat ooit in de doos stak - steekt er terug in (incl software,games...)
Is nooit overclocked geweest.
veel meer weet ik hier niet over te vertellen, dus als er vragen zijn, stel ze
prijs:
geen gedacht, bied wat je er voor wil bieden (beginprijs €20 ?)
tenslotte:
ik wil opsturen, je kan ook komen afhalen (kappele op den bos).
vragen, stel ze!
sluiten gebeurd om woensdag 4 januarie

ik verkoop dus:
Guild Wars Special edition
(= de game zelf, artbook nr2, een map, bonus muziek CD, code voor unlocking skills en weapon upgrades)
bijkomende info:
dit spel moet je inloggen via je e-mail, maar het spreekt vanzelf (vind ik) dat ik zoveel mogenlijk ga doen om deze e-mail naar u e-mail te zetten, en watdannog nodig is om u het gevoel te geven van het nieuwe spel
moet wel gezegt worden dat de code voor het unlocken van de upgrades al gebruikt is op mijn account, MAAR er is nog geen enkel item van gebruikt geweest (= je moet maw de code niet meer ingeven, maar je krijgt wel dezelfde bonussen)
klinkt misschien verwarrend met die upgrades ect, maar je moet maar iets vragen als er iets onduidelijk is
meeneemprijs
€25
Battlefield 2
minder over te zeggen dan over guildwars
het is de DVD versie
key werkt nog ben nog nergens gebanned op ne server ofzo, ook nooit gecheat op de key
online kan je een nieuw account aanmaken
meeneemprijs:
€25
de grafische kaart:
XFX fx5900
het gaat over deze kaart: link
alles wat ooit in de doos stak - steekt er terug in (incl software,games...)
Is nooit overclocked geweest.
veel meer weet ik hier niet over te vertellen, dus als er vragen zijn, stel ze
prijs:
geen gedacht, bied wat je er voor wil bieden (beginprijs €20 ?)
tenslotte:
ik wil opsturen, je kan ook komen afhalen (kappele op den bos).
vragen, stel ze!
sluiten gebeurd om woensdag 4 januarie




