Archief - 1U Dual Xeon 2.4 server

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zinzin

Legacy Member
Ouderdom van systeem?
Minimumprijs voor het geheel?

//edit: versie zonder scsi dus?

MototheT

Legacy Member
Zinzin zei:
Ouderdom van systeem?
Minimumprijs voor het geheel?

//edit: versie zonder scsi dus?

11/2003
minimumprijs kan ik moeilijk zeggen,
Cpu's: €100/stuk?
Ram: €50/stuk?
mobo: geen idee, scsi moet ik eens nakijken, gebruik dat iig zelf niet.
case+voeding: geen idee

Zinzin

Legacy Member
Op niks nog garantie dus?
Bod: € 300 voor alles
Ik heb zelf nog wel een LP scsi kaart, dus np :)

MototheT

Legacy Member
Zinzin zei:
Op niks nog garantie dus?
Bod: € 300 voor alles
Ik heb zelf nog wel een LP scsi kaart, dus np :)

Nope, geen garantie.

bod genoteerd.

Is het dringend? ik ga vrijdag een weekje naar de bergen, dus ofwel donderdag regelen, ofwel een weekje wachten.

Zinzin

Legacy Member
Dringend niet, maar volgende week kan ik ook niet ;)

Als het moet, kan ik me donderdag wel vrijmaken.

Zinzin

Legacy Member
€ 320, wanneer zou je afsluiten als het nog donderdag geregeld kan worden?

MototheT

Legacy Member
ik ga het vnvnd nog even bespreken met mensen die de prijzen kennen voor dit soort gerief, ik laat nog iets weten over wanneer ik afsluit.

MototheT

Legacy Member
woensdagavond 22u afsluiten, donderdagavond uitleveren.
Suits you sir?

Zinzin

Legacy Member
Bijna ;) Gelieve daar 23u van te maken, ik zal maar rond dat uur thuiskomen.

XerberuZ

Legacy Member
:offtopic:
aan diegene die hem koopt indien intresse in meer ram
heb nog 4 latten 512 ecc ddr 2100 liggen

Frank112

Legacy Member
mate... ik heb toch het hoogste bod?
Hij gaat naar mij toe..

Ik wil em graag verzenden.. op mijn kosten natuurlijk

Hoe veel wil je voor dat geheugen Xerb?

MototheT

Legacy Member
Frank112 zei:
mate... ik heb toch het hoogste bod?
Hij gaat naar mij toe..

Ik wil em graag verzenden.. op mijn kosten natuurlijk

uiteraard heb jij op dit moment het hoogste bod, past het ook voor jou om de bieding te sluiten, morgen om 23u? Ik geef graag iedereen de kans om te bieden. Zinzin is wss van plan om nog over te bieden.

waar woon je, verzending kan wel, maar als ik zie hoe er gegooid wordt met pakketten, draait mijn maag al... En achteraf kan jij mij beschuldigen dat het niet werkt, terwijl hij perfect werkte toen ik hem opstuurde...

Frank112

Legacy Member
hehe yeh dat is true maar ik vetrouw je wel ;)
er valt zowiezo niet echt te gooien met het pakketje omdat ie nogal groot is.. heb je trouwens wat pics?

Nijntje

Legacy Member
Meer info graag.

Merk kast? Type?
Merk geheugen?
Ouderdom machine
Aantal uren operationeel?
Redundant voeding mogelijk?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan