Archief - 1GB DDR333 SODIMM 2.5-3-3(laptop geheugen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Ik verkoop een latje van 1 gb DDR(1)-ram voor een laptop. Het is amper een week oud, maar ik heb in de tussentijd mijn toetenbord gesloopt, en ik heb besloten om een nieuwe laptop te kopen.

Precieze info:
1GB DDR333 SODIMM 2.5-3-3
1GB MEMORY MODULE STD 200P DDR333 SODIMM. (PC2700/64Mx8/2.5-3-3) [LN]
[Transcend: TS128MSD64V3A]
Hier gekocht: http://www.geheugen.com/memory/ACE/acer/notebook/STD00061/Aspire_1522wlmi_uitbreidingen.htm
Nieuwprijs: 74€(zonder verzending)

Ik zou er graag nog 60€ voor willen, exclu verzending.

Ik ben van Nieuwerkerken(Limburg)

exo

Legacy Member
Zou dat compatibel zijn met volgende laptop:

(18:06:28) (@aeterna`sijo) (CPU1) Intel® Pentium® M processor 1.50GHz @ 598MHz (Acer TravelMate 8000 mainboard) (RAM) 512MB, 215.3MB free (HDDs) 55.8GB, 27.8GB free
(18:06:28) (@aeterna`sijo) (VGA1) ATI MOBILITY RADEON 9700 (64MB), 1400x1050x32, 60Hz (OS) Microsoft Windows XP Professional (SP1)


Indien ja, 60€ inclusief onder voorbehoud.

Terror Factor

Legacy Member
exo zei:
Zou dat compatibel zijn met volgende laptop:

(18:06:28) (@aeterna`sijo) (CPU1) Intel® Pentium® M processor 1.50GHz @ 598MHz (Acer TravelMate 8000 mainboard) (RAM) 512MB, 215.3MB free (HDDs) 55.8GB, 27.8GB free
(18:06:28) (@aeterna`sijo) (VGA1) ATI MOBILITY RADEON 9700 (64MB), 1400x1050x32, 60Hz (OS) Microsoft Windows XP Professional (SP1)


Indien ja, 60€ inclusief onder voorbehoud.
Als het een travelmate 8000 is(dus van die serie), dan werkt het in die laptop.

Terror Factor

Legacy Member
exo zei:
OK 60€ inclusief dan.
Is dat moeilijk om te steken?

Helemaal niet, bij mij was het vanonder een klepje losdoen dat met 2 schroefjes dicht was gemaakt, oude latje eruit en nieuwe erin, en terug dicht.

Bod genoteerd.

exo

Legacy Member
Kan ik dat oude latje (512mb) ook laten zitten? Of is dat niet mogelijk?

tele(n)ettertje

Legacy Member
ik een TM8000 zit normaal gezien 2x256mb, je zal dus 256mb moeten verwijderen

Terror Factor

Legacy Member
Zoals tele(n)ettertje zegt. Als er 2x256 MB inzit, kan je 1tje niet gebruiken.

Terror Factor

Legacy Member
Ja. Vista draait veel vlotter, en games enz ook. Da's ook de reden waarvoor ik het voor mijn laptop had gekocht.

Terror Factor

Legacy Member
Sorry voor de late reactie, niet meer direct aan gedacht. Ik heb niets meer van exo gehoord, dus ga uw gang :)

Terror Factor

Legacy Member
Sorry, maar dat is meer als 30€ verlies voor mij op anderhalve week:/
Bod niet genoteerd.

Terror Factor

Legacy Member
Oei, kheb da ni meer in het oog gehouden :/ 60 inclu en het is van u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan