Archief - 19"TFT-Webcam-Muis-Zalman

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vochtig

Legacy Member
1)Samsung Syncmaster 913v , geen dooie of luie pixels , in prima staat komt met doos enal . ong 2 jaar oud. Enkel stick van carhart op de voet maar die krijg je er makkelijk af.
http://img526.imageshack.us/img526/2...ture035ly6.jpg
http://img520.imageshack.us/img520/4...ture036ou9.jpg
Min:€90
Meeneem:€110

2)Zalman CNP 7700 ALCu met mounting voor al de sockets die beschreven staan . Doos hebk niet meer , wel rest
Min:€15
Meeneem:€20

3)Logitech Quickcam Pro 4000 : doos enzo komt daarbij , is in prima staat maar ligt hier maar wat stof te vergaren
http://www.logitech.com/index.cfm/435/269&cl=be,nl
Min:€15
meeneem:€20

4)Logitech MX1000 Laser mouse : komt met oplader , docking station en mouse zelf . is in goede staat , met de normale gebruikerssporen.
Min:€20
Meeneem:€25



Ik ben ook op zoek naar een WD Raptor 150 gb

Ik kan verzenden , maar ik prefereer ophaling in Gent .


Mvg

Ok , ik heb direct foto's van het geheel genomen en de Carhartt sticker is eraf !
http://img227.imageshack.us/img227/5...ture139pz4.jpg
http://img230.imageshack.us/img230/6...ture140ae1.jpg
__________________

Cpt iglo

Legacy Member
Ge bedoelt de Zalman CNPS 7700 ALCu
15 euro afgehaald in gent

Vochtig

Legacy Member
Genoteerd , €15 @ zalman voor cpt iglo !!!
Fartman , tgoh , er is eigenlijk niet veel op te zien : saschadeveirman AT hotmail.com

Vochtig

Legacy Member
Genoteerd : € 20 inclu voor de zalman @ Desellll
Voorkeur gaat wel uit nr de € 15 voor Cpt iglo , kost mij blijkbaar 4.5 @ ofzo om te verzende

Desselll

Legacy Member
22 € dan

edit: pm me als het in orde is, btw de fanmate zit er toch zeker bij?

Vochtig

Legacy Member
Ok , bod genoteerd :) Jup , alles zit erbij behalve originele verpakking , moeder heeft die buitengegooid -__- Meeneem 19" tft : € 100

Desselll

Legacy Member
bod ingetrokken wegens geen antwoord en 1ste plaats in hall of shame...

Cpt iglo

Legacy Member
HTML:
10 december 2007 20:59 Cpt iglo 
Ge bedoelt de Zalman CNPS 7700 ALCu 
15 euro afgehaald in gent

Men bod van 11 dagen geleden (:wtf:)blijft enkel geldig tot morgenvroeg 9u,daarna moet ik speciaal naar gent rijden en dat is het ook niet waard aan de huidige dieselprijzen....
Graag snelle reactie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan