Archief - 19" Server Rack 42U (koopje)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Incubus-

Legacy Member
.1 Inleiding

Reden van verkoop: faillissement
Ik vind het een prachtige case, maar heb er de plaats niet voor

.2 Object


19" Server Rack 42U

  • Omschrijving: 42U 19" Serverrack, zeer goede staat, een kast van topkwaliteit!
    Afmetingen: Hoogte: 2,10 meter, breedte: 0,60 meter, diepte: 0,88 meter

    Eigenschappen:
    Glazen deur vanvoor
    Gesloten deur langs achter
    Zijwanden eenvoudig afneembaar (zonder schroeven) voor installatie van hardware
    Deuren kunnen op slot (sleutels bijgeleverd)
    Onderaan verwijderbare panelen voor powertoevoer
    Bovenin de kast 6 120mm fans voor luchtafvoer
    Allerlei vijzen bijgeleverd voor bevestiging van materiaal + 1 schap dat gebruikt kan worden om non-19" materiaal op te plaatsen.
  • Minimumprijs: 200
  • Richtprijs: 300
  • Meeneemprijs: 500
.3 Foto's

http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010048.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010049.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010050.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010051.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010052.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010053.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010054.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010055.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010056.JPG

.4 Verzending

Verzenden is hier geen optie denk ik.
Ik kan wel in heel België (evt zelfs Nederland) leveren als er niet voor vervoer kan gezorgd worden. Dit uiteraard wel tegen een vergoeding.
Afhalen kan elke dag te Schoten.

.5 Slot

Bieden staat vrij, als het bod te laag is zal ik dat laten weten.
Als er geen deftige boden komen zet ik hem op ebay.
Staat ook op andere plaatsen te koop (tones.be onder andere), maar ik laat de geïnteresseerden wel iets weten als er ergens anders een bod komt.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

-Incubus-

Legacy Member
genoteerd
(als er niets wordt bijvermeld neem ik aan dat dit afgehaald is)

Nijntje

Legacy Member
Kan je even de exacte afmetingen geven? Eveneens een foto van de bovenkant?

Staat de kast momenteel nergens in een laadruimte van een DC?

-Incubus-

Legacy Member
Afmetingen: Hoogte: 2,10 meter, breedte: 0,60 meter, diepte: 0,88 meter
Welke moet je nog hebben?
Foto van de bovenkant zal ik morgen posten.
laadruimte van een DC? ben niet helemaal mee. Ze staat in het magazijn van mijn vader (vooral stof te vangen en kleine spinnetjes :p)

P.s. Nijntje, gelieve enkel te bieden als je echt interesse hebt hé
(toch ff vragen vanwege de negatieve iTrader ;))

-Incubus-

Legacy Member
ik neem aan dat dat het schapje is? ;-)
kga hem zo in zijn geheel verkopen. Kzal vragen aan de hoogste bieder of hij dat nodig heeft, zoniet dan is em voor u :)

Nu blijft het dus nog samen

Indien gewenst kan ik er ook nog een 24-poort 100mbit switch bijleveren en een UPS

-Incubus-

Legacy Member
De switch is een Nortel Baystack 450-24T Model# AL2012A14
http://www.superwarehouse.com/Nortel_BayStack_450_24_Port_Ethernet_Switch/AL2012A14/p/22602
Er zit ook een Gigabit Fibre uplink module in
http://reviews.cnet.com/networking-and-wi-fi/baystack-450-1sr-1port/4507-3243_7-200714.html?tag=sub
Er hangen nog rackmount oortjes aan.

De UPS is een APC smart-UPS 2200
Ik weet niet in welke staat deze is, ik heb namelijk de power cord er niet van en kan hem dus niet testen. Via de selftest functie kan ik wel zeggen dat hij nog werkt, maar ik weet dus niet de staat van de batterijen.

fromalk

Legacy Member
hoeveel had je gewilt voor de switch en kan je daar nog een foto van nemen?

-Incubus-

Legacy Member
De switch mag weg vanaf 30€, de UPS vanaf 15€ (ik weet zeker dat hij meer waard is dan dat, maar ik weet niet in welke staat hij is, wordt ook geleverd zonder kabels)

de foto's gaan vandaag niet meer lukken, maar komen morgen zonder fout online

grtz

brechtvm

Legacy Member
-Incubus- zei:
De switch mag weg vanaf 30€, de UPS vanaf 15€ (ik weet zeker dat hij meer waard is dan dat, maar ik weet niet in welke staat hij is, wordt ook geleverd zonder kabels)

de foto's gaan vandaag niet meer lukken, maar komen morgen zonder fout online

grtz

kom je soms in gent/koksijde/brussel/kust ?
indien positief antwoord op bovenstaande hebben we een deal :)

-Incubus-

Legacy Member
ik kom daar eigelijk vrijwel nooit...
Ik kan wel leveren als je wil, maar ni gratis dan :-)

brechtvm

Legacy Member
-Incubus- zei:
ik kom daar eigelijk vrijwel nooit...
Ik kan wel leveren als je wil, maar ni gratis dan :-)

what 'bout 20€ ? :) (ups incl levering tot afrit)

edit :
is dit een rack model ? of een gewoon 'case'-model ?
ik zoek namelijk zo'n "case" model :$ maar vrees er al voor, gezien je ook die rack verkoopt ?! :s

fromalk

Legacy Member
30€ onder voorbehoud voor de switch

indien het is wat ik zoek natuurlijk,

morgenavond weet je mijn definitief besluit (na fotos dus :))

Violator

Legacy Member
€20 voor de UPS. De komende dagen moet ik toch door antwerpen passeren dus we kunnen wel ergens afspreken.

-Incubus-

Legacy Member
Foto van de bovenkant van de Case:
http://users.skynet.be/fa342614/Case/P1010063.JPG

Foto UPS
http://users.skynet.be/fa342614/P1010060.JPG
@brechtvm: het is idd een rackmount model (zeer zwaar, ik ken niks van UPS'en, maar ik gok dat dit toch een vrij professionele is ;-)

FOTO'S SWITCH
http://users.skynet.be/fa342614/P1010065.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/P1010066.JPG
http://users.skynet.be/fa342614/P1010067.JPG

Bod van Violator genoteerd
Bod van fromalk ook genoteerd

Ik ga dadelijk een nieuw topic openen voor de UPS en Switch, dan blijft het hier wat overzichtelijker.
Link wordt direct gepost!

EDIT: bieden op switch en UPS gaat dus hier voort
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan