PapaGanz
Legacy Member
Ik verkoop mijn 19" CRT monitor van AOC. Hij is +- 2 jaar oud en hij werkt perfect
.
Specs: http://www.aocmonitor.com/aoc/monitors_9klr.html
Foto's: http://users.telenet.be/psycron/upload/scherm/
Reden verkoop: Aankoop TFT monitor.
Hetgeen je ziet op het scherm is gewoon vuil, geen blutsen ofzo
.
Af te halen in Heusden (bij Gent).
Startprijs €60.
Ik behoud me het recht bla bla bla...
Het bod staat nog elders te koop, bij biedingen vermeld ik dit hier ASAP.
.Specs: http://www.aocmonitor.com/aoc/monitors_9klr.html
Foto's: http://users.telenet.be/psycron/upload/scherm/
Reden verkoop: Aankoop TFT monitor.
Hetgeen je ziet op het scherm is gewoon vuil, geen blutsen ofzo
.Af te halen in Heusden (bij Gent).
Startprijs €60.
Ik behoud me het recht bla bla bla...
Het bod staat nog elders te koop, bij biedingen vermeld ik dit hier ASAP.