Archief - 17" monitoren @ 30€

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dx-Solutions

Legacy Member
Hey,

Ik heb een aantal 17" monitoren te koop.

Merk Compaq V75 einde leasing, dus in perfecte staat (niet vergeeld ...).

VASTE PRIJZEN:
1 stuk: 30€
3 stuks: 80€
5 stuks: 120€

Deze zijn vanaf 28 Februari beschikbaar.

Liefst afhalen, daar versturen te duur zal worden.

Voor snelle beslissers!

Rijder17ra

Legacy Member
Leveren mogelijk indien 10 stuks of meer?
Prijs vanaf 10 stuks?

worldservice7

Legacy Member
heb je een foto aub


het interesse in 10 of 15 stuks....

Dx-Solutions

Legacy Member
worldservice7 zei:
heb je een foto aub


het interesse in 10 of 15 stuks....

Ik heb geen foto :s Deze komen pas maandag of dinsdag toe!
Ze zijn wel allemaal heel mooi, einde leasing is +/- 2 jaar oud en komen uit het bedrijfsleven(bureau's). Niet vergeeld ...

Als ze hier zijn, dan kan ik een foto posten!

Bockortje

Legacy Member
ok, dan moogt ge er 2 aan de kant houden. Zal wel eerst naar de foto kijken voor we afhandelen.

Psychodweep

Legacy Member
Kga er misschien 5 nemen, maar eerst wachten op fotos en hoe oud ze zijn...(dus wnr je ze hebt)

Dx-Solutions

Legacy Member
Hey,

Ik had 50 stuks, maar deze gaan zeer snel voor zo'n prijs hé!
De schermen komen morgen of dinsdag toe, UPS levert die dus ik moet wachten.
Zodra die er zijn, neem ik een paar foto's!

worldservice7

Legacy Member
Dx-Solutions zei:
Hey,

Ik had 50 stuks, maar deze gaan zeer snel voor zo'n prijs hé!
De schermen komen morgen of dinsdag toe, UPS levert die dus ik moet wachten.
Zodra die er zijn, neem ik een paar foto's!

Kijk jongen ga je er mee lachen of zo, als je hier iets aanbied op dit forum zijn de regels dat je de mensen laat bieden, Zeker als je nog mensen laat wachten op foto's enz...
Tenzij je duidelijk vermeld dat je ergens anders ook verkoopt. (die boden die je daar krijgt moet je ook vermelden). Zoniet ga ik voor u eens een blacklist aanvragen en kan je hier niks meer kwijt...

WillieWafel

Legacy Member
worldservice7 zei:
Kijk jongen ga je er mee lachen of zo, als je hier iets aanbied op dit forum zijn de regels dat je de mensen laat bieden, Zeker als je nog mensen laat wachten op foto's enz...
Tenzij je duidelijk vermeld dat je ergens anders ook verkoopt. (die boden die je daar krijgt moet je ook vermelden). Zoniet ga ik voor u eens een blacklist aanvragen en kan je hier niks meer kwijt...

ge zijt een zagevent

als die mens er 50 heeft staan dan is dat normaal dat em ze wil verkopen en niet gaat wachten op iemand die er "misschien" wel zou kopen om dan nadien te komen bleiten

koopt ze dan direct, dan heb je ze zeker

bestaat er geen blacklist voor weenbroekjes hier ?

worldservice7

Legacy Member
WillieWafel zei:
ge zijt een zagevent

als die mens er 50 heeft staan dan is dat normaal dat em ze wil verkopen en niet gaat wachten op iemand die er "misschien" wel zou kopen om dan nadien te komen bleiten

koopt ze dan direct, dan heb je ze zeker

bestaat er geen blacklist voor weenbroekjes hier ?

Hou u kop jongen wat heb jij ermee te maken, koop jij soms zaken die je nie kent, als hij foto's belooft en ze komen maar de 28ste binnen dan mag ik miss recht om op die foto's te wachten..

Ps Er bestaat wel een blacklist voor kindjes en moeials gelijk u ..

WillieWafel

Legacy Member
worldservice7 zei:
Hou u kop jongen wat heb jij ermee te maken, koop jij soms zaken die je nie kent, als hij foto's belooft en ze komen maar de 28ste binnen dan mag ik miss recht om op die foto's te wachten..

Ps Er bestaat wel een blacklist voor kindjes en moeials gelijk u ..

Don't even try me, wie ist die aan het janken is, rechten rechten, kijkt eerst keer wat uw plichten zijn en komt dan wat blazen met uw rechten

sukkelaar

Dx-Solutions

Legacy Member
Hola,

Rustig allemaal!
Ik heb een winkel hé! Spreekt voorzich dat ik ze nog op andere plaatsen verkoop, mensen komen nu eenmaal langs en vragen wat ik allemaal beschikbaar heb! Sommige mensen kopen altijd hun materiaal bij mij, vandaar dat een foto ... niet meer hoeft! Ze kennen mijn produkten en weten dat ik altijd kwaliteit lever voor een mooie prijs! Ik kan toch moeilijk die mensen laten wachten? Het zijn vaste klanten, doorverkopers ... Ik begrijp niet goed waarom ik hiervoor een blacklist zou krijgen? Ik begrijp dat je een foto wilt, maar ik kan deze pas maandag of dinsdag geven. Ik koop 50 stuks in 1 keer, is een redelijke investering, dus vind ik het normaal dat ik deze ASAP wegwil!

Worldservice7, Ik kan er wel nog aangeraken ze! Maar momenteel heb ik er 50 gekocht. Stuur anders ne keer pm ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan