Archief - 120mm fans *CHEAP*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Innerlife

Legacy Member
Ik heb hier toch wel een redelijke hoop 120mm fans van het merk Evercool.
Ze zitten nog in de verpakking (gewoon plastiek zakje) en zijn dus bijgevolg gloednieuw & ongebruikt!

Enkele gegevens:

- ze zijn redelijk stil (<30dba)
- zwart
- 80 CFM (blazen dus redelijk hard)
- zowel molex als 3-pin aansluiting

FOTO

Prijs = € 6 per stuk

Verzendingskost = € 3

RocKer

Legacy Member
Innerlife is da mogelijk da je 6 x 120mm fan's voor mij opzij kunt zetten tot eind deze maand,2 met 3pin en 4 met molex,gaat dat:),da is dan 40€ in totaal dacht ik:).

Moet verzonden worden.

Innerlife

Legacy Member
@ Hammer: 20 incl voor 3 stuks is ok, pm sent!

@ Rocker: dat is geen probleem, maar pm me ook nog eens met het voorstel hoe je het effectief wil regelen!

Garmir

Legacy Member
Innerlife, ik zie dat het fan's zijn met molex aansluiting, nu wel ik even aanhalen, op welke voltage kabel de fan op de molex aangesloten is, hoogst waarschijnlijk op de twaalf volt lijn en de ground, als dit zo is dan is dat 3de kabelke met die 3pin's stekker gewoon voor aan je mobo te hangen, hie rkan je dan zien hoe rap hij draait als je een progje hebt die dit wee rgeeft, en niet trager of rapper laat draaien, aangezien het misschien op de twaalf volt lijn zit.

als de fan strookm krijgt van de 5 volt lijn dan is ze regelbaar, anders niet

Innerlife

Legacy Member
Aha, ik heb het nu es goed bekeken, het zijn dus beide volwaarde connectoren, ze kunnen zowel met molex als met de 3pin gevoedt worden, met de 3pin weliswaar geregeld & gevoedt samen ;)

Nu zijn er geen onduidelijkheden meer denk ik!

//bedankt voor de snuggere opmerking Garmir! ;)

Garmir

Legacy Member
Innerlife zei:
Aha, ik heb het nu es goed bekeken, het zijn dus beide volwaarde connectoren, ze kunnen zowel met molex als met de 3pin gevoedt worden, met de 3pin weliswaar geregeld & gevoedt samen ;)

Nu zijn er geen onduidelijkheden meer denk ik!

//bedankt voor de snuggere opmerking Garmir! ;)

Inderdaad zo is er helder licht in je thread gekomen en nu kunne de geintreseerden met hartelust bieden :D


greetz

Innerlife

Legacy Member
Noted! Nu begint het aantal stuks aanzienlijk te minderen.. ik zal binnenkort posten hoeveel ik er nog heb

Innerlife

Legacy Member
BMF|Johan, deal! Check pm ;)

@ RocKer: alsook voorstel geaccepteerd, it's a deal!

Innerlife

Legacy Member
Ik heb nog 3 stuks (in principe 5 maar ik heb er voorlopig 2 onder voorbehoud geplaatst tot ik uitsluitsel krijg van Hammer :) )

Innerlife

Legacy Member
Nog effectief 3 stuks over, wie gaat ermee lopen voor 20 inclusief?

Komaan mensen!

menlor

Legacy Member
20 incl

oef :D
zat al een tijdje te denke, gaak er kope of niet, en kom ik kijken blijven er maar 3 over.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan