Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer94

Legacy Member
Evil_Skull zei:
ga slecht verdienen volgens mij, je moet echt de 'ouwe' races nie spelen vr iets te verdienen dan ben je veel beter met de nieuwe beachraces die betalen wat meer heb ik ondervonden.. kheb wel een playlist waarin iedereen een gemiddelde cash van 75000 verdient en redelijk wat rp zenne iedereen was toch content na de list :)

boneyard is makkelijke survival, doet da een bekke deftig en ge hed 20.000

die 2 races zijn kleine rondes & tis mij enkel om de upgrades te doen :)

dus: survival voor geld & races voor upgrades :p

Gamer94

Legacy Member
indd, helemaal op het einde had ik door dat ge op een attractie bij de zijkant kon opstaan XD

Digishine

Legacy Member
@Evil_Skull ik denk dat u ps3 aan het begeven is :/ als je constant freezes hebt das geen goed teken

also iemand zin om een playlistke te doen met races enz?

JasonC

Legacy Member
Deze is ECHT goe man, ik kan echt nimeer! :lol: :rofl:

[youtube]bxvwX6zF7WQ#t=319[/youtube]

Massis

Legacy Member
Gamer94 zei:
boneyard is makkelijke survival, doet da een bekke deftig en ge hed 20.000

die 2 races zijn kleine rondes & tis mij enkel om de upgrades te doen :)

dus: survival voor geld & races voor upgrades :p

Dan is't goe want voor Criminal Records krijgde nog een paar honderd $ ofzo sinds 1.06,in elk geval <$1000!

dev!lke

Legacy Member
gisteren wast wel nog fun met die playlist da'k had gemaakt - paar races ertussen da ik niet had gedaan.
kga tunnelvision eruit halen vanavond :p
als je daar verkeer aanzet komt er dus effectief nen tram af :lol:

Deletos

Legacy Member
dev!lke zei:
gisteren wast wel nog fun met die playlist da'k had gemaakt - paar races ertussen da ik niet had gedaan.
kga tunnelvision eruit halen vanavond :p
als je daar verkeer aanzet komt er dus effectief nen tram af :lol:

Dat was pas vloeken haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

wakka

Legacy Member
Ik ben nog even weg, ik ben normaal rond 11 u terug..

Met of zonder headset trouwens? :p

Evil_Skull

Legacy Member
Ben eens benieuwd, met een andere game had ik het niet! Deze problemen beginnen wel veel te voorkomen(gta5 freezes), je begint zelfs al te lezen dat Sony er mss zelf wel zou achter zitten om de verkoop van de ps4 te verhogen..
Vind het raar.. Tja hij begint aan 18u formateren se :doh: erna zouden de problemen moeten opgelost zijn :wtf:

dev!lke

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Ben eens benieuwd, met een andere game had ik het niet! Deze problemen beginnen wel veel te voorkomen(gta5 freezes), je begint zelfs al te lezen dat Sony er mss zelf wel zou achter zitten om de verkoop van de ps4 te verhogen..
Vind het raar.. Tja hij begint aan 18u formateren se :doh: erna zouden de problemen moeten opgelost zijn :wtf:

Ps3 formatteren duurt 18u?

Tuninboy

Legacy Member
ligt er aan hoeveel gig er opstaat he.. Als die zo vol zit als iets.. Tja. :)

Gamer94

Legacy Member
Ik ben aan het opstarten.. Hoop dat ik playlist kan maken, anders moet het manueel :p

Eerst invite only server hosten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan