Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
Cycloon zei:
't was tof deze avond. Constant 6-7 man om mee te racen :p. Rank 94 is binnen :D

Tjah als Antwerpo meedoet gaat het snel he :rofl:

Tenzij de_dude uw wiel eraf rijdt :unsure:

Wel echt weinig money tegenwoordig. 45k verdiend op die hele sessie, waar dat vroeger eerder richting de 100 geweest zou zijn...

Evil_Skull

Legacy Member
Ik was gisteren na tbad int sloap gevalle verdomme en om rond half 3 benk wakker geschoten, er dan maar ingekropen..
Vandaag gene waar zenne boys, op post :)
Kekkeuh66 was playlist dat ik zelf had aangemaakt ;) volgens ik denk kan je die vinden op Rockstar en die adden in jouw spel.. Anders starten we hem strax nog wel eens op :-D

Massis

Legacy Member
Je kan via het pauze menu > online > playlist > rockstar created => playlists starten, alleen lukte dat gisteren niet, hij zoomt dan uit, pauzeert, zegt "failed downloading job" en daarna respawne ik compleet ergens anders. 3x Op rij.

Verder overigens ook nog een timeout gehad gisteren en nog steeds elke keer "your personal vehicle has been destroyed"...

En why in godsname kunnen we niet meer de properties wijzigen bij een race. Grand Tour gedaan gisteren en dat moest met sports classics.
We hebben er met ons 2 11 minuten over gedaan terwijl de 4 anderen spectaten omdat ze uit de job gesmeten waren :rofl:

Evil_Skull

Legacy Member
Pff geraak nie online.. The Rockstar game services has failed to sync files to play GTA Online.
Nog iemand last van of van gehad?

De-Function

Legacy Member
zal vanavond trug spele na 2 weken :)
ma ik ben bang dat ik mn garage vol me oto's ben verloren :(

Mike

Legacy Member
Evil_Skull zei:
Ik was gisteren na tbad int sloap gevalle verdomme en om rond half 3 benk wakker geschoten, er dan maar ingekropen..
Vandaag gene waar zenne boys, op post :)
Kekkeuh66 was playlist dat ik zelf had aangemaakt ;) volgens ik denk kan je die vinden op Rockstar en die adden in jouw spel.. Anders starten we hem strax nog wel eens op :-D

Deze avond na 21u ook online moet werken van 11u tot 20u :(

Cycloon

Legacy Member
Massis zei:
Wel echt weinig money tegenwoordig. 45k verdiend op die hele sessie, waar dat vroeger eerder richting de 100 geweest zou zijn...

Inderdaad, ik had zelf vaak gewonnen en had ook maar zoiets :/

Evil_Skull

Legacy Member
Gamer94 zei:
snap niks van die event dinges

Kdenk heel veel problemen ;)


11/22/13 10 PM ET Update: We will continue looking into this issue and provide updates throughout the weekend whenever there are developments. The Vespucci Beach Party Event Playlist has been temporarily disabled while we investigate the issues that were preventing players from joining. We hope to re-enable the Playlist as soon as possible.
5 hours ago Share

Tuninboy

Legacy Member
Merci he Massis.

Achterlijke beire..

Ge laat de achterlijkste winnen, paljas.

Fella

Legacy Member
weet ik veel hoe ik aan nieuwe missies kom
ik heb hier nog een lvl 55 missie staan die ik zou willen doen

J.Brown

Legacy Member
wow die bracht veel op man, ff 23K om in een vliegtuigske te zitten.

on to the next? :unsure

wakka

Legacy Member
wat het nut is van die mechanic weet ik niet, die kan meer nie dan wel diejen auto brengen ..

J.Brown

Legacy Member
waar was die cargobob plots naar toe? rij ik die truck voor die container te vervoeren toch niet vast zeker...

Fella

Legacy Member
J.Brown zei:
waar was die cargobob plots naar toe? rij ik die truck voor die container te vervoeren toch niet vast zeker...

ghebt het zwaar verkloot :p
zo veel tijd gebruikt voor zo een missie en dan failt ze nog
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan