Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WarBlade

Legacy Member
Preske zei:
Wat game-devs betreft bestaat het woord expansion pack niet meer :p. TLATD en TBOGT waren ook DLC's.

Bij Blizzard zijn het nog steeds Expansion Packs... :unsure: Al is dat al hetzelfde als DLC natuurlijk... Maar waarom zou er zulke content niet komen voor GTA V?

Teknohol1c

Legacy Member
Evil_Skull zei:
hehe was idd weer cool :D wel jammer van de 296 members dat er altijd maar 4 tot 8 dezelfde leden joinen/hosten.. Genoeg online zenne mor den zitten ze inv only ofzu.. Tzou wel ferm zijn vr die grotere mappen uk s te kunnen vullen en s deftig te spelen..

Massis zei:
Idd, 20 man v 9Lives online en niemand die ooit jobs joined buiten dezelfde paar.

Ik, Dev!lke, Evil_skull is zowat de vaste crew bij de uren dat ik online ben, maar gelukkig is er in totaal nog wel wat volk die regelmatig joinen als ze online zijn op de uren dat ik speel: Gamer, de_dude87, Forza_KRC, JBROWN, Sanderkevdw, sielly, widowmaker en darkchild.

Al bij al nog maar poverkes, 11 man die regelmatig joinen waar er altijd nog minstens 10-15 andere online zijn die gewoon nooit jobs joinen.

Ja, sorry dat ik de laatste tijd ni meer join ze, maar weer ff bezig met mijne SP naar die 100% te brengen. Alle collectibles, alsk daar mee bezig ben onderbreek ik liever niet.
Soon friends, soon :D

Kiiilerke

Legacy Member
prachtig om die ******** af te maken die iedereen killen met hun tank

dev!lke

Legacy Member
Niks tegen mensen met een tank hé :p heb er ook 1, heb ze nog maar 1x gebruikt.

Kiiilerke

Legacy Member
dev!lke zei:
Niks tegen mensen met een tank hé :p heb er ook 1, heb ze nog maar 1x gebruikt.

ik bedoel dat ik dan zelf mijn tank ga halen om die irritante mensen zelf te gaan killen :) niks leuk aan hele tijd spawnkillen met een tank

dev!lke

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ik bedoel dat ik dan zelf mijn tank ga halen om die irritante mensen zelf te gaan killen :) niks leuk aan hele tijd spawnkillen met een tank

Ahnee idd daar hebt ge gelijk in. Heb zo al een tank proberen op te blazen met mijn rpg maar de tank was sneller.

Massis

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Ja, sorry dat ik de laatste tijd ni meer join ze, maar weer ff bezig met mijne SP naar die 100% te brengen. Alle collectibles, alsk daar mee bezig ben onderbreek ik liever niet.
Soon friends, soon :D

nogmaals: ik heb het alleen op mensen die online zijn in GTA Online, niet gewoon in GTA...

Maar zelfs als je in SP bezig bent zou het leuk zijn als je even de tijd neemt op te declinen.

Digishine

Legacy Member
ik kom sebiet ook een beetje spelen. Beetje van die nieuwe missie's doen :D

Cycloon

Legacy Member
Bij mij ging die verder, de rest inderdaad disconnect. Headset is nu wel aan het opladen. Batterij plat :(

Mike

Legacy Member
Ik, cycloon,i am imglorius , Jeffrey, evil skills, burtha, pjetro, jeanyvesvdb das wat ik tot nu toe altijd mee gespeeld heb en die willen joinen rest ignores mee :( cry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan