Archief - Pokerchat

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kakature

Legacy Member
Mongool at 60/44/2 over 2100 handen.
- Raised altijd naar 10BB preflop.
- 3bet superlight met any pp/any facecard

Na lang wachten krijg ik AQs in de SB en 3bet hem naar 30bb preflop.
Hij called (ldo).


Carlos Poker 0.05/0.10, hand converted by the iPoker Converter at Talking-Poker

saw flop

Button Button ($10.66)
SB Hero ($11.20)
BB ($21.57)
UTG ($14.45)
UTG+1 ($11.92)

Preflop: Hero is in the SB with Q
club.gif
A
club.gif

2 folds, Button raises to 1.00, Hero raises to 2.95, 1 fold, Button calls 2.00.

Flop (6.10) T
heart.gif
Q
heart.gif
4
heart.gif

Hero bets 5.00, Button calls 5.00.

Turn (16.10) 8
heart.gif

Hero moves all-in for 3.20, Button moves all-in for 2.66.

River (21.96) 7
heart.gif


Hero shows Q
club.gif
A
club.gif

Button shows 6
heart.gif
5
heart.gif


Button wins 21.96 with Straight (Hearts) with Eight high


Omg lol ik zie net dat hij Straight Flush had :p

Anyway, kan ik hier iets aan doen? Ik denk toch wel dat ik de flop moet betten maar als ik veel bet zoals nu ben ik sowieso committed. Als ik weinig bet dan laat ik hem drawen.

Hoe spelen jullie dit?

NotoriousP

Legacy Member
Als hij 1/3de van zijn stack er preflop in wilt gooien met SC's, zou ik dit maar als een beat zien. Je kan hem op de flop echt niet op 2 harten zetten, en eender welke deftige raise op de flop maakt je pot commited.

Ik was hier ook gestacked...

F1r3

Legacy Member
[15:27:24] <F1r3> 231 PP's dealt
[15:27:30] <F1r3> waarvan aces het minste van al (9 btw)
[15:27:39] <F1r3> en maar 14 sets geflopped:\

bleh :p

CuRv3

Legacy Member
Deed me denken aan deze situatie met een super agro donk met grote stack op everest. (fransman LDO)

ik zat 10 minuten aan tafel en merkte dat hij super super agro was (nog nooit zoiets gezien): Elke 'speelbare' hand preflop 3betten en flop potbetten of reraisen. Tegen donks werkte het wel ofc. maar ik wou hier dus misbruik van maken
Eerst gebeurde er dit: http://www.pokerhand.org/?1962143 en werd mijn vermoeden bevestigt dat hij handen zwaar overplayt.

Na 15 minuten krijg ik KK in de SB en gebeurd er dit: http://www.pokerhand.org/?1962137
Heb er met meer mensen over gesproken en enige wat ik nog had kunnen doen was op flop shoven, maar ik ging voor 3bet (RaSZi style) om hem committed te maken. Ik had dit overigens niet verwacht.

ik rebuy en mijn volgende hand gebeurt er dit: http://www.pokerhand.org/?1962144

toen ging ie weg helaas :(

SharkyXTS

Legacy Member
Na een weekje wachten op Carbon Poker is m'n BR eindelijk aangekomen (das al de tweede keer dat het bijna een week duurt :wtf:) en begonnen op PokerRoom. Afgaande op Ether z'n reacties een paar maand geleden dacht ik dat het zo'n crapclient tot en met ging zijn, maar atm heb'k geen klagen. Vooral het volk dat daar speelt valt heel goed mee :p. Op exact 40 hands heb'k al $ 45 winst, die mannen callen uw AI met gelijk wat blijkbaar, precies nog erger dan Everest.

NotoriousP

Legacy Member
Duurt dat zolang? Op Full Tilt had ik mijn bankroll 5 minuten later... (moneybookers)

Ether

Legacy Member
Kdenk dat Sharky geld afhalen bedoelt.

Op Carbon Poker duurt dat inderdaad wat langer, op de meeste sites zo'n 48u..

Bontus

Legacy Member
pff :( eerste losing session lijkt onvermijdelijk vandaag.
dubbel paar geflopt tegen kerel die setje floptje, en pushte op bet van mij. Legt iemand dat neer?
AA, AK, ... allemaal enkel goed voor de blinds te nemen vandaag.

kakature

Legacy Member
5 keer KK, 3 keer AA, 1 keer AKs op 45 handen aan 1 tafel.

3 keer actie:

KK < AJ PFAI
AA > A6 PFAI :p
AK < A8 vs shortstacker :(

NotoriousP

Legacy Member
Ether zei:
Kdenk dat Sharky geld afhalen bedoelt.

Op Carbon Poker duurt dat inderdaad wat langer, op de meeste sites zo'n 48u..

Ahnee dat heeft toch wel een 3-4 dagen geduurd op FT.

dewey

Legacy Member
vreemd genoeg heb k ook meer tijd om te pokere en te forumspamme in de exames dan doort jaar :p

Ether

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ahnee dat heeft toch wel een 3-4 dagen geduurd op FT.

Ah, misschien omdat het de eerste keer was? Vorige week 2x geld afgehaald en was telkens maar 48u of minder dat het duurde.


dewey zei:
vreemd genoeg heb k ook meer tijd om te pokere en te forumspamme in de exames dan doort jaar :p

Heh idem, kzit nu toch heel de tijd, overdag en 's avonds, thuis dus tijd genoeg om hier wat te komen spammen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan