FrAnt1c
Legacy Member
waffel zei:Ik zou gerust kunnen toegeven moest ik het niet zijn, écht waar. Ik heb hier bijvoorbeeld altijd openlijk gezegd bij het complimenteren van mijn cashgames bij 888 dat het enkel en alleen kwam door 888, dat ik het niet zou gekund hebben op stars oid. (toch zeker niet aan die winrate)
Ik heb één periode met verlies gespeeld, en dat was in het begin toen ik online speelde op FullTilt. Sinds 888 heb ik nooit meer achterom gekregen. Mijn "highstakes" escapades kwamen er enkel maar dankzij mijn successen in tornooien (bovenop mijn cash) waar ik een paar keer tussen de 4 en 1500 dollar gewonnen had. Zelfs daarvan heb ik maar een fractie van gebruikt uiteindelijk dankzij mijn hotrunsessie op stars in het begin op 100/200 en zelfs 400nl op 888. E-net is maximaal break even, daar heb ik evenveel 800 verloren als ik 800 gewonnen heb bij wijze van spreken.
Ik wil gerust mijn beste vrienden of vriendin bijhalen die kunnen zeggen hoe wannab-baller ik geleefd heb afgelopen maanden door al dat geld ik opeens had. (Ik haalde van mei tot en met deze maand elke maand het maximum van mijn visa af, ik betaalde allemaal fancy stuff met mijn visa, ik ging naar de duurste restaurants in Brugge(exclusief Karmeliet en Hertog Jan) met mijn vriendin, ik trakteerde rijkelijk bij het uitgaan. Ik kon op e-net op 200nl spelen zonder er iets van te voelen.
Ook vorige zomer had ik 10nl kapotgegrind en heb ik daarmee men huidige pc en iphone gekocht.
Nu het geld gewoon op is (buiten mijn geld als jobstudent natuurlijk) heb ik evenveel karakter om gewoon terug te beginnen op 2nl/5nl en de uurtjes er weer af te grinden. Maar schiet me niet dood als ik nu eens voor de fun iets probeerde en aan het "freerollen" was op die limieten, of als ik eens naar het casino ga en voor €400 inkoop. (da's ook zoiets, ik heb 2x in het casino €250 gewonnen deze zomer)
Je kan nu zeggen waarom ik dat geld niet gewoon spaar en op mijn client hou en mij opwerk? Zoals eerder vermeld ga ik, denk ik, nooit een winning player zijn op 50nl en hoger op lange termijn. Daarvoor ga ik meer geduld voor moeten hebben (shotjes nemen, minder bb/100, meer outside of the box moeten denken) en ga ik met hud moeten spelen, en ga ik de variance minder aankunnen omdat de bedragen hoger zijn. (Ook de reden waarom ik geen PLO speel, ik zou die variance niet aankunnen denk ik, ik kan dat niet zo mathematisch bekijken als jullie)
Ik ben nog altijd geen Phil Ivey ook he, die een deel van zijn winsten gaat vergokken in blackjack etc. Ik heb in mijn leven nog geen slot aangeraakt of iets anders, gokken vind ik dom, ik moet het min of meer zelf in handen kunnen hebben.
Zwaar aant waffelen, tl;dr ze

Maakt mij ook niet uit wat je doet, zolang je er maar plezier in hebt. Maar geef toe het is toch grappig dat schizofrene (of whatever je begrijpt het wel) kantje van je? 