rox77
Legacy Member
Bij deze zet ik mijn xbox360 online omdat ik wil ruilen tegen een ipod of iphone
wat krijg je : 2maand oude xbox360 arcade(wit) met garantie en aankoopbewijs
en in perfecte staat!
een 2gb usbstick van forza en een 265mb memorycard van ms
natuurlijk alle kabels etc en een ms batterypack
modern-warfare3 en een ms headset
wat ik zoek: een ipod toutch moet perfect werkend zijn (liefst 4g)
eventueel een iphone 2g of 3G
wat krijg je : 2maand oude xbox360 arcade(wit) met garantie en aankoopbewijs
en in perfecte staat!
een 2gb usbstick van forza en een 265mb memorycard van ms
natuurlijk alle kabels etc en een ms batterypack
modern-warfare3 en een ms headset
wat ik zoek: een ipod toutch moet perfect werkend zijn (liefst 4g)
eventueel een iphone 2g of 3G