Archief - xbox360 elite 120GB TR/TK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

illyake

Legacy Member
ik heb een xbox360 elite 120GB + 1 headset nog in de verpakking + 1 xbox live vision camera + 10 games waarvan ik een aantal zal moeten laten ontkrassen + 2 controllers met kabels maar de opladers werken niet meer zonder kabels heb ook nog de klepjes waar je de batterijen in steekt + nog een remote control

de games zijn

midnight club la
saints row 1
saints row 2
nfs underground zonder boekje geen promo
splinter cell zonder boekje geen promo
gta 4
darksiders
kung fu panda + indiana jones lego double pack
pdc world championship darts

eerst wacht ik de ruilvoorstelen af voor ik verkoop

heb hier ook nog wat ps3 games te ruil staan
of ruilen tegen een psvita met uncharted erbij

Lorrekvk

Legacy Member
Prijs voor de console en de headset? En aparte prijs voor de controllers (met defect?)?

In games heb ik geen interesse, als ook niet in die camera en remote control.

illyake

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Prijs voor de console en de headset? En aparte prijs voor de controllers (met defect?)?

In games heb ik geen interesse, als ook niet in die camera en remote control.

zou liefst alles in één keer weg willen
want de rest apart wegdoen gaat moeilijk worden

wat zou je geven of ruilen met iets

Lorrekvk

Legacy Member
illyake zei:
zou liefst alles in één keer weg willen
want de rest apart wegdoen gaat moeilijk worden

wat zou je geven of ruilen met iets

Met die games ben ik echt niets eigenlijk..

Wil wel alle hardware overnemen indien gewenst (en mooi prijsje).

illyake

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Met die games ben ik echt niets eigenlijk..

Wil wel alle hardware overnemen indien gewenst (en mooi prijsje).

van de games zal ik wel nog af geraken desnoods naar game mania
wat zou je geven voor alle hardware

Lorrekvk

Legacy Member
illyake zei:
van de games zal ik wel nog af geraken desnoods naar game mania
wat zou je geven voor alle hardware

En wat zou je willen krijgen ervoor :p Kan er niet direct een prijs op plakken..

MaxPerfect

Legacy Member
heb anders wel interesse in de games + de remote control, moest je die willen ruilen tegen ps3 games dan kan je de console verkopen aan lorrekvk...

illyake

Legacy Member
Lorrekvk zei:
En wat zou je willen krijgen ervoor :p Kan er niet direct een prijs op plakken..

ik zou zeggen 150€ excl zonder de remote control dan die gaat dan naar MaxPerfect

MaxPerfect zei:
heb anders wel interesse in de games + de remote control, moest je die willen ruilen tegen ps3 games dan kan je de console verkopen aan lorrekvk...

kmoet wel de games eerst laten ontkrassen bij game mania weet niet wat me dat gaat kosten

tegen welke ps3 games wil je ruilen

MaxPerfect

Legacy Member
illyake zei:
ik zou zeggen 150€ excl zonder de remote control dan die gaat dan naar MaxPerfect



kmoet wel de games eerst laten ontkrassen bij game mania weet niet wat me dat gaat kosten

tegen welke ps3 games wil je ruilen

Ik heb hier liggen voor de PS3: Sniper Ghost Warrior, Wet, The Saboteur en Megamind (Easy Plat).

Per game kost het 5 euro om ze te laten ontkrassen bij gamemania. Maar het zou kunnen dat dat minder kost als je er meerdere tegelijk binnen brengt. Ohja, indien Lorrekvk die xbox live camera niet moest hebben, daar heb ik eventueel ook wel interesse in...

Grtz.

Lorrekvk

Legacy Member
Succes nog met de verkoop, heb iets anders gevonden gisteren :)

MaxPerfect

Legacy Member
Dan kan je mijn voorstel dus ook negeren. Succes met je verkoop ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan