Archief - Xbox360 console + 2 controllers + 10 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gary

Legacy Member
Wegens het spelen van Playstation zet ik bij deze mijne XBOX360 console te koop.

Deze komt samen met :

- Xbox 360 (60Gig)
- Xbox originele Headset
- Alle bekabeling
- Alle boekjes
- Originele doos
- 2 originele Xbox controllers

Games :
- Gears of War
- Full Auto
- Assasins Creed
- Mirror's Edge
- Prototype
- Stranglehold
- Saint's Row 2
- Silent Hill: Homecoming
- Kung Fu Panda
- Indiana Jones : Lego
- Afro Samurai

Alle games zijn in onberispelijke staat dwz alle boekjes aanwezig, CD's + Doos in perfecte staat.
De Xbox werd ook tekoop gezet in vriendenkring.
De Xbox word ALLEEN in pakket verkocht. Dus ik verkoop geen spelletjes apart.
Richtprijs = 200€

birds

Legacy Member
HDMI poort aanwezig ?
ouderdom ?
ooit RROD gehad? indien ja zelf gerapereerd?

Geflashed ja of nee?


sterke interesse, ben eventueel bereid de meeneemprijs te bieden indien de antwoorden mij aanstaan

Gary

Legacy Member
HDMI poort is aanwezig
Ouderdom= ongeveer 1 jaar, maar in totaal 3 -5 uur op gespeeld.
Nooit RROD gehad of niets, toestel is in nieuwstaat.
Ik weet niet wat geflashed is maar, indien het iets met stukken te maken heeft, de xbox is in onberispelijke staat. Dus NOOIT problemen mee gehad. Dit kan ook moeilijk aangezien de effectieve speeltijd op de console.

birds

Legacy Member
met geflashed bedoel ik dat de dvd drive voorzien is van andere firmware voorzien is.
Hiervoor heb je je xbox moeten open doen en vervalt dus de garantie...
Maar aangezien je er niets van weet veronderstel ik dat de xbox volledig origineel is.?

omdat hij nog niet zo oud is veronderstel ik ook dat de aankoopbon nog aanwezig is ?

en nog een laatste vraag zijn de meegeleverde controllers draadloos ?

Gary

Legacy Member
De meegeleverde controllers zijn inderdaad draadloos, ik heb er eentje bijgekocht.

Ik heb de aankkoopbon wel niet meer. Maar als je hem gaat zien, het is net alsof hij uit de winkel komt. Originele verpakking en alles erop en eraan.

birds

Legacy Member
Indien een deal, mogelijkheid om nog voor donderdag af te handelen ?

edit: bod van 200 euro morgen afgehaald (check PM)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan