Archief - XBOX+2 controllers+remote; 22 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

guisfansubs

Legacy Member
Ik verkoop het volgende pakket.
Ik verkies dit als een heel pakketje te verkopen maar eventueel appart.
Het kan met de post verstuurd worden of komen afgehaald regio Halle.

1 Xbox (met doos (wel zonder de binnenbescherming) -VERKOCHT
2 controllers -VERKOCHT
1 DVD afstandsbediening -VERKOCHT


Games (allemaal in goede staat):
Amped 2
Conker's bad fur day
Dead or Alive Ultimate 1
Dead or Alive Ultimate 2
Dead or Alive 3
Fifa 06
Fifa 07
Halo 2
Jade Empire (Frans)
Jet Set Radio Future
NBA Live 2004
Max Payne
Outlaw Golf
Otogi: Myth of Demons
Prince of Persia The Two Thrones
Prince of Persia Warrior Within
Shadow The Hedgehog
Shenmue 2
Splinter Cell
Star Wars KOTOR (FRANS) -VERKOCHT
State of emergency
Whacked

guisfansubs

Legacy Member
Goh... Er zijn weinig spellen waar ik interesse in heb.
Maar doe maar een voorstel.

Mapogo

Legacy Member
Ik heb uncharted II , rain bow six las vegas, graw II en alien vs predator

JimmyPatterson

Legacy Member
Misschien een domme vraag maar wat is de taal van uw games? Omdat u in Brussel woont... (vorige keer wat games gekocht van iemand uit Brussel en die bleken allemaal in het Frans te zijn)

guisfansubs

Legacy Member
Enkel Jade empire is in het frans. Alle andere spellen zijn in het Engels (of muli-lingual)

guisfansubs

Legacy Member
Dacht zeker een 45 voor de xbox,2controllers en afstandsbediening.
Games zoals Conker's bad fur day, Dead or Alive Ultimate,Dead or Alive 3,Halo 2,Jade Empire,Jet Set Radio Future,Shenmue 2,Star Wars KOTOR zijn wel nog een 10~20eur waard. (Jade empire is wel in het frans en niet de special edition... dus mjah)
Otogi: Myth of Demons is redelijk zeldzaam enwel nog wat waard.
Andere spellen een 5tal euro.

Een 150eur voor het pakketje, mss meer mss minder.

Maarjah... ik houd me niet vast aan de prijzen. Doe maar een bod (appart of voor het pakketje)

Twinkless

Legacy Member
10 DS SPELLEN voor de xbox +de Kabels+1 controller
Met eventuele Spellen

guisfansubs

Legacy Member
Beste,
Sorry maar ik heb geen interesse in ruil. Enkel in verkoop
En zeker niet voor een handheld :-)
toch bedankt voor uw reactie.

guisfansubs

Legacy Member
Beste, ik verkoop de hardware (en games) liefst in een pakketje.
Indien ik het niet kwijt geraak kan ik wel overwegen de hardware appart te verkopen.

Mvg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan