beep beep
Legacy Member
ik verkoop mijn splinter nieuwe xbox slim 250 gb .
rede van verkoop ik had hem gekocht voor mijn neef zijn verjaardag en meneerke wou ne ps3 .
aangekocht op 31/05/2012 .
alles nieuw zo dus .
zitten nog kortings bonnen bij van een prijs van 120 euro van free record schop .
ik zou er graag nog 200 euro voor hebben hij is nieuw zo dus .
of doe een bod maar hou het wel beschaafd he .
mvg andy .
rede van verkoop ik had hem gekocht voor mijn neef zijn verjaardag en meneerke wou ne ps3 .
aangekocht op 31/05/2012 .
alles nieuw zo dus .
zitten nog kortings bonnen bij van een prijs van 120 euro van free record schop .
ik zou er graag nog 200 euro voor hebben hij is nieuw zo dus .
of doe een bod maar hou het wel beschaafd he .
mvg andy .