Zestia
Legacy Member
Hoi
Ik verkoop 3 XBL codes 12 maanden (Ik wou mijn vriend verrassen maar hij gebruikt al Visa).
Ik vraag €37
Aangezien ik mij hier pas aangemeld heb op dit forum zal ik de codes eerst verzenden (Mail/SMS/Skype/Facebook)(wel aan iemand betrouwbaar).
Betaling gaat ofwel via bank overschrijving (BNP Paribas Fortis, Anneleen)
Of ik kan eigenlijk ook de Paypal van mijn vriend gebruiken. Cash gaat natuurlijk ook voor mensen die in de buurt wonen (Hasselt/Genk/As/Opglabbeek).
Groetjes!
Zestia x
Ik verkoop 3 XBL codes 12 maanden (Ik wou mijn vriend verrassen maar hij gebruikt al Visa).
Ik vraag €37
Aangezien ik mij hier pas aangemeld heb op dit forum zal ik de codes eerst verzenden (Mail/SMS/Skype/Facebook)(wel aan iemand betrouwbaar).
Betaling gaat ofwel via bank overschrijving (BNP Paribas Fortis, Anneleen)
Of ik kan eigenlijk ook de Paypal van mijn vriend gebruiken. Cash gaat natuurlijk ook voor mensen die in de buurt wonen (Hasselt/Genk/As/Opglabbeek).
Groetjes!
Zestia x
