Archief - Xbox games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

webwakko

Legacy Member
Volgende titels van XBOX-games zijn beschikbaar :
- Dead To Rights
- 007: Everything Or Nothing
- Without Warning > evo alexan
- Half Life 2
- Tetris Worlds > evo alexan
- Tom Clancy's Splinter Cell
- Timesplitters : Future Perfect
- Marvel Nemesis : Rise Of The Imperfects
- 007 : From Russia With Love > evo alexan
- Gene Troopers > evo alexan
- Knights Of The Temple 2
- World Racing 2 > evo alexan
- DTM Race Driver 3

Al deze games zijn gespeeld... dus geen sealed versies

VERZENDING : 2,25 euro / spel (Bpost) - Of in pakket 4 euro (Kiala)

evo alexan

Legacy Member
Without Warning
Tetris Worlds
Gene Troopers
007 : From Russia With Love
World Racing 2

bodje van 15 euro

webwakko

Legacy Member
UP1
@Evo Alexan : Dit zou op nog geen 2 euro / spel komen.. dat is te weinig hoor.

webwakko

Legacy Member
evo alexan zei:
bodje van 15 euro

EUHMM... berichtje daarvoor niet goed gelezen dan ?
@Evo Alexan : Dit zou op nog geen 2 euro / spel komen.. dat is te weinig hoor.
Dus.. blijft nog altijd te weinig...

evo alexan

Legacy Member
Hey ik kom gewoon met een nieuw bod af, een voorstel van jou mag ook altijd of een richtprijs. Maar had een iets deftiger antwoord verwacht. Succes met de verkoop nog.

webwakko

Legacy Member
evo alexan zei:
Hey ik kom gewoon met een nieuw bod af, een voorstel van jou mag ook altijd of een richtprijs. Maar had een iets deftiger antwoord verwacht. Succes met de verkoop nog.

ik zie geen NIEUW bod, enkel een herhaling van je voorgaande bod... en daarop had ik al gezegd dat ik dat te weinig vind.
Verzending kost 4 euro voor het pakket.
15 - 4 = 11 euro voor 5 games ????
Xbox is mss geen hype, maar 2,2 euro / spel is iets te weinig.

Ofwel verwacht ik er teveel van ofwel is het terecht dat ik dit bod niet kan aanvaarden..

evo alexan

Legacy Member
Bon ik ging het ophalen dus was 15 euro zonder verzendingskosten. komt op een 3 euro per game als ik me niet vergis. En je hebt gelijk dat xbox geen hype is daarom gaan de meeste games op rommelmarkten niet weg aan 5 euro. Heb onlangs een 50 tal xbox games verkocht. Prijzen waren van 1 euro tot 10 euro meest 2,5 euro. omdat ik ze anders niet verkocht kreeg.

webwakko

Legacy Member
Hey, mijn excuses dan voor het misverstand dat dit met verzending was ;)
Maar als het voor jou goed is hou ik je bod, indien nog geldig, nog effe in reserve...
Als ik voor de games die jij hebt opgenoemd geen beter bod heb tegen morgenavond 21u noteer ik je bod en hebben we een deal..
Maar zoals ik al had vermeld, alleen als dit voor jou nog goed is he :)

webwakko

Legacy Member
Without Warning
Tetris Worlds
Gene Troopers
007 : From Russia With Love
World Racing 2
GENOTEERD VOOR EVO ALEXAN
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan