Archief - Xbox games te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
Alle games zijn in zeer goeie staat (zoals nieuw). Geen specifieke richtprijzen :)
Staan ook elders te koop.


- Worms 3D
DSC00418.JPG


- Dave Mirra Freestyle BMX 2
DSC00417.JPG


- GTA San Andreas
DSC00416.JPG


- NBA Live 2003
DSC00415.JPG


- MX Superfly
DSC00408.JPG


- Fifa World Cup 2002
DSC00414.JPG


- Jetset Radio Future
DSC00413.JPG


- NBA Live 2006
DSC00412.JPG


- Fifa Street 2
DSC00411.JPG


- SSX Tricky
DSC00410.JPG


- Fifa Street
DSC00409.JPG

Jessed

Legacy Member
san andreas ruilen tegen PES 6 voor 360 (klein stukje uit doosje)?

Royal Belgium

Legacy Member
Ik wil wel GTA San andreas kopen?^^ ik zoek me verrot naar deze game voor xbox :o
Hoeveel vraag je ervoor? :D

FoO

Legacy Member
nicolo amigo zei:
Ik wil wel GTA San andreas kopen?^^ ik zoek me verrot naar deze game voor xbox :o
Hoeveel vraag je ervoor? :D

aangezien de verkoopprijs op internet toch nog 20 euro excl bedraagt had ik er graag 13 incl voor gehad. tis in nieuwstaat en poster is aanwezig.

grtz

Royal Belgium

Legacy Member
FoO zei:
aangezien de verkoopprijs op internet toch nog 20 euro excl bedraagt had ik er graag 13 incl voor gehad. tis in nieuwstaat en poster is aanwezig.

grtz

Ik zeg er ja op, maar wat bedoel je met inclusief? (inclusief verzending, of wat bedoel je?) Deze prijs valt heel goed mee, dus mijn ja-woord heb je ;)

FoO

Legacy Member
nicolo amigo zei:
Ik zeg er ja op, maar wat bedoel je met inclusief? (inclusief verzending, of wat bedoel je?) Deze prijs valt heel goed mee, dus mijn ja-woord heb je ;)

Hey,
Ik zie dat je nieuw bent op 9lives. Welkom!
Incl betekent idd Inclusief verzendkosten.
Goeie prijzen vind je hier overal wat op 9lives ^^
Ik stuur je mijn gegeven via pm.
Grtz
FoO

Royal Belgium

Legacy Member
FoO zei:
Hey,
Ik zie dat je nieuw bent op 9lives. Welkom!
Incl betekent idd Inclusief verzendkosten.
Goeie prijzen vind je hier overal wat op 9lives ^^
Ik stuur je mijn gegeven via pm.
Grtz
FoO

haha, dank u :D nogmaals dankje voor de game ^^ op xbox is toch een totaal andere ervaring dan op de pc.. :D

FoO

Legacy Member
nicolo amigo zei:
haha, dank u :D nogmaals dankje voor de game ^^ op xbox is toch een totaal andere ervaring dan op de pc.. :D

geen probleem! ik heb je gestuurd.
kan dat alleen maar bevestigen, tam in de zetel liggen en gamen, da kan ik op de pc ni :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan