Archief - XBOX 360 stukken verkoop + games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

donald20

Legacy Member
hallo,

Mijn XBOX360 met de open tray fout verkoop ik ik zie het niet meer zitten om een nieuwe dvd-drive te kopen en hem erin te poffen dus verkoop ik hem met alles wat ik er nog bij heb het pakket bevat:

-XBOX 360 met open tray fout
-alle kabels
-1 controller
-call of duty modern warfare 2
-dirt 3

doe maar een bod


Sgt.Makaveli

Legacy Member
Richtprijs voor de xbox, kabels en controller?

Is er een hdd bij? (op de foto zie ik een hdd)

Van wanneer is die xbox? (datum achteraan)
Hdmi poort?

donald20

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Richtprijs voor de xbox, kabels en controller?

Is er een hdd bij? (op de foto zie ik een hdd)

Van wanneer is die xbox? (datum achteraan)
Hdmi poort?

heb niet direct een prijs in gedachten

er is idd een hdd bij van 60gb

hdmi poort aanwezig

datum MFR date:2008-07-04

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Kun je me zeggen welk type drive erin zit?

Kheb je een linkje doorgestuurd, zo kun je zien welk drive erin zit zonder de xbox de volledig te openen.

donald20

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Kun je me zeggen welk type drive erin zit?

Kheb je een linkje doorgestuurd, zo kun je zien welk drive erin zit zonder de xbox de volledig te openen.

Hallo,
Heb de box wel al open gedaan om het kapje dat op de drive zit te vervagen + de knop deze waren stuk :p zal direct eens kijken welke drive het is

edt: tzijn gele draadjes dus het is een LiteOn dvd drive

suppernova zei:
45e voor console +games?

vindt ik een beetje te weinig


ralleke zei:
Hoeveel GB is die HDD?

60gb

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Is hij ooit omgebouwd/geflasht geweest?? Open tray kan van alles betekenen e.

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Ik zie hier xboxen weggaan voor 65-70. De uwe is kapot, ik moet nog een nieuw drive bestellen, dat gaat me 35 kosten.

donald20

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Ik zie hier xboxen weggaan voor 65-70. De uwe is kapot, ik moet nog een nieuw drive bestellen, dat gaat me 35 kosten.

dan wil ik het verlagen naar 35 € en het pakket die jij wilt hoort de HDD erbij of wil je alleen maar de console + kabels en controller ?

ralleke zei:
richtprijs voor alleen de HDD van 60GB?

Ik zal eerst afwachten op Sgt.M zijn antwoord ;)

Sgt.Makaveli

Legacy Member
Zoals ik zei: hele pakket zonder games (dus incl HDD)

35 akkoord als je kan garanderen dat het enige probleem die dvd drive is.

Kiala verzending mogelijk??

donald20

Legacy Member
Sgt.Makaveli zei:
Zoals ik zei: hele pakket zonder games (dus incl HDD)

35 akkoord als je kan garanderen dat het enige probleem die dvd drive is.

Kiala verzending mogelijk??

hoe kan ik dit garaderen ? De xbox wil ik gerust nog eens testen maar deze werkt perfect buiten de open tray fout

DeVine

Legacy Member
Moest je nog van gedacht veranderen over dirt 3, ik heb nog steeds interesse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan