Archief - xbox 360 slim 250 GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

manushranz

Legacy Member
Xbox 360 slim
9maanden oude slim 250 GB versie met 2 zwarte controllers en 1 witte plug en charge kit zwart.alle standaard kabels + hdmi kabel en 3 headsets en volgende games :

Forza4 en saints row the third

minprijs is 150

Ik kan leveren regio oudenaarde.

manushranz

Legacy Member
ja heb kasticket niet meer denk ik (moet eens zoeken ) maar deze gebeurt toch via serial

Dae Jim

Legacy Member
Indien u de console apart weet te verkopen, €35 Forza 4

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
Indien je ook verstuurd ( 4 euro via kiala ) bied ik 150

manushranz

Legacy Member
ViiP3R_SniiP3RxX zei:
Indien je ook verstuurd ( 4 euro via kiala ) bied ik 150

Mij goed...ik Kan versturen via Kiala.
Je moet me maar een PM sturen met je gegevens en/of tel nummer en dan spreken we af

manushranz

Legacy Member
Even vermelden dat ik de voorkeur gebied voor een snelle afhandeling
Voorlopig is hij voor viper maar moet een week wachten

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
manushranz zei:
Even vermelden dat ik de voorkeur gebied voor een snelle afhandeling
Voorlopig is hij voor viper maar moet een week wachten

Het kan eerder zijn. Ik moet enkel nog geld ontvangen van mn xbox en dan kan ik versturen.

manushranz

Legacy Member
ViiP3R_SniiP3RxX zei:
Het kan eerder zijn. Ik moet enkel nog geld ontvangen van mn xbox en dan kan ik versturen.

Ik blaas de verkoop af ik ga bij nader inzien de xbox gebruiken om muziek en films naar de slaapkamer te streamen.

Dit topic mag gesloten worden

Mikkel

Legacy Member
manushranz zei:
Ik blaas de verkoop af ik ga bij nader inzien de xbox gebruiken om muziek en films naar de slaapkamer te streamen.

Dit topic mag gesloten worden

Er is al voor minder een negatieve iTrader gegeven >_>

TearsfLuna

Legacy Member
manushranz zei:
Ik blaas de verkoop af ik ga bij nader inzien de xbox gebruiken om muziek en films naar de slaapkamer te streamen.

Dit topic mag gesloten worden

manushranz zei:
Mij goed...ik Kan versturen via Kiala.
Je moet me maar een PM sturen met je gegevens en/of tel nummer en dan spreken we af

Ge kunt het eigenlijk niet maken een reeds verkochte xbox ineens terug te houden... Als iedereen zo maar met iedereen z'n voeten gaat rammelen gaat het hier nog tof worden;

Hekje#

Legacy Member
Moest iemand nog een splinternieuwe console zoeken, mag me altijd PM'en :)

ViiP3R_SniiP3RxX

Legacy Member
Heb hem een pm gestuurd. Of hij niet wil ruilen voor mij 4gb slim xbox 360. Omdat hettoch maar om te streamen is. Anders volgt negatieve iTrader en denk dat er ook in de regels staat dat ik dit dan moet melden aan de moderators ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan