denzeezot
Legacy Member
hierbij verkoop ik mijn xbox 360 250 gig aangekocht in februari 2012
console
hdmi kabel
scart kabel
2 zwarte draadloze controllers
bleuthoot oortje
3 batterijen plus 2 waar je gewone batterijen kan in steken
play en charge kit
chatpad
modern warfare 3
modern warfare 2
modern warfare
call of duty black ops
forza 3
red faction armageddon
avatar
en nog paar games
ik wilde graag zeker nog 180 euro voor alles
liefst afhalen moet vandaag weg
min 180
meneem 200
console
hdmi kabel
scart kabel
2 zwarte draadloze controllers
bleuthoot oortje
3 batterijen plus 2 waar je gewone batterijen kan in steken
play en charge kit
chatpad
modern warfare 3
modern warfare 2
modern warfare
call of duty black ops
forza 3
red faction armageddon
avatar
en nog paar games
ik wilde graag zeker nog 180 euro voor alles
liefst afhalen moet vandaag weg
min 180
meneem 200
