Deathwish
Legacy Member
Te koop:
mijn oude (buiten garantie) xbox 360 met RROD
In garantie reeds 1 x binnen geweest om te fixen.
Tot voor kort altijd goed gedraaid...
Heb ondertussen een nieuwe xbox, dus deze mag weg.
Hoogste bieder tegen volgende zondag mag hem komen ophalen.
Geen verzending, aangezien ik hiervoor echt geen extra moeite wil gaan doen.
Kan opgehaald worden in Mol of Beringen.
Mogelijk ook in Leuven, via vrienden van me.
Wat is er nog bij:
Enkel de Xbox is te koop, mogelijk ook voeding, mits meerprijs.
mijn oude (buiten garantie) xbox 360 met RROD
In garantie reeds 1 x binnen geweest om te fixen.
Tot voor kort altijd goed gedraaid...
Heb ondertussen een nieuwe xbox, dus deze mag weg.
Hoogste bieder tegen volgende zondag mag hem komen ophalen.
Geen verzending, aangezien ik hiervoor echt geen extra moeite wil gaan doen.
Kan opgehaald worden in Mol of Beringen.
Mogelijk ook in Leuven, via vrienden van me.
Wat is er nog bij:
Enkel de Xbox is te koop, mogelijk ook voeding, mits meerprijs.