Archief - Xbox 360 met 2 controllers en topgames [TK]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

0105676

Legacy Member
Xbox 360 met 20 GB HD
Alle benodigde kabels
2 Controllers wit, één met Li-Ion batterij, de andere met gewone batterijen
Een herlaadstation voor de Li-Ion batterij
Een Media-Center afstandsbediening

Console is aangekocht in 2007 in de Game Mania. Ik heb hier het aankoopbewijs van. De console is anderhalf jaar geleden hersteld geweest voor RROD. Bij deze herstelling werden het moederbord en de DVD-speler vervangen door een nieuw onderdeel. Sindsdien geen enkel probleem mee gehad. Ik verkoop de console aangezien ik vooral nog Fifa 10 online speel en mijn vrienden spelen dit op PS3.

Games:

Oblivion Game of the Year edition (met de 2 uitbreidingen en de guide van 500 pagina's in kleur)
GTA IV
GTA IV Lost & Damned
Shadow Complex op HD
Dead Space
Project Gotham Racing 4
Fifa 08
Fifa 09
Fifa 10
Ace Combat 6
Batman Arkham Asylum
Forza Motorsports 3

Aangezien de console perfect in orde is en redelijk wat topgames bij zitten, zou ik nog graag 150 euro voor krijgen. Ik verkoop alleen het volledige pakket.

Af te halen in Noord-Limburg.

0105676

Legacy Member
Seraver zei:
Verkoopt u toevallig PGR4 apart ?

Ik heb op dit moment via Kapaza een bod van 100 euro op de console + GTAIV. Als deze verkoop door gaat, verkoop ik die game apart.

Welke prijs had je in gedachten?

0105676

Legacy Member
UP2

Ook de aankoop van de console met één of meerdere games is mogelijk.

0105676

Legacy Member
Console is verkocht. Zal een aparte topic maken met de resterende games...

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Heb je GTA Lost and Damned nog? (Is die ook met Ballad of Gay Tony?) (The Episodes of Liberty City)
En zo ja , hoeveel vraag je ervoor?

En hoeveel vraag je voor Batman ?

incl

0105676

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
Heb je GTA Lost and Damned nog? (Is die ook met Ballad of Gay Tony?) (The Episodes of Liberty City)
En zo ja , hoeveel vraag je ervoor?

En hoeveel vraag je voor Batman ?

incl

Dat was enkel de Lost & Damned. Maar dat was gedownload en stond op HD, dus was enkel indien de console gekocht werd.

Batman is al verkocht in de nieuwe topic.

Pablo25

Legacy Member
0105676 zei:
Xbox 360 met 20 GB HD
Alle benodigde kabels
2 Controllers wit, één met Li-Ion batterij, de andere met gewone batterijen
Een herlaadstation voor de Li-Ion batterij
Een Media-Center afstandsbediening

Console is aangekocht in 2007 in de Game Mania. Ik heb hier het aankoopbewijs van. De console is anderhalf jaar geleden hersteld geweest voor RROD. Bij deze herstelling werden het moederbord en de DVD-speler vervangen door een nieuw onderdeel. Sindsdien geen enkel probleem mee gehad. Ik verkoop de console aangezien ik vooral nog Fifa 10 online speel en mijn vrienden spelen dit op PS3.

Games:

Oblivion Game of the Year edition (met de 2 uitbreidingen en de guide van 500 pagina's in kleur)
GTA IV
GTA IV Lost & Damned
Shadow Complex op HD
Dead Space
Project Gotham Racing 4
Fifa 08
Fifa 09
Fifa 10
Ace Combat 6
Batman Arkham Asylum
Forza Motorsports 3

Aangezien de console perfect in orde is en redelijk wat topgames bij zitten, zou ik nog graag 150 euro voor krijgen. Ik verkoop alleen het volledige pakket.

Af te halen in Noord-Limburg.
Wat is je vraagprijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan