Archief - XBOX 360 - GOEDE STAAT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nilos

Legacy Member
XBOX 360 IN GOEDE STAAT. AV kabel (HD) + voeding inbegrepen. Console is niet geflashed of gebanned. Technisch perfect in orde. Kan op aanvraag van de koper gesoftmod worden met de laatste ixtreme firmware zodat je je backups van je eigen spellen kan afspelen.

Start: 55

Meeneem:65

Prijzen zijn exclusief verzending. Staat ook op kapaza.be.

nasredinho

Legacy Member
met controllers?
hoeveel gb?

aankoopbewijs nog aanwezig?

geen spellen bij geleverd?

Moes

Legacy Member
hdmi versie?
zelfde vragen, controller inbegrepen, alle acc, games?

Nilos

Legacy Member
nope geen HDMI versie, ik zie geen verschil met component 1080i. Geen controller of HDD bijgeleverd, die kan je voor een meerprijs er wel bijkopen. Dus enkel de console, voeding en AV kabel zoals aangegeven in de startpost. Geen aankoopbewijs.

MajorK

Legacy Member
Hey,

Misschien interesse en daarom enkele vraagjes:

Dit gaat waarschijnlijk over de allereerste "Xenon" revisie?
Is deze console ooit al open geweest?
Heeft die de nieuwe allerlaatste Dashboard geinstalleerd?

Groeten,

MajorK

Nilos

Legacy Member
Het is één van de eerste revisies ja. Console is door mij open gemaakt en professioneel hersteld van een RROD. Console heeft verscheidene uren gedraaid als test. Dashboard versie zou ik moeten nazien...

maximmichel

Legacy Member
Dus met die mod kan je gecopieerde games spelen maw?

Saboteur

Legacy Member
Nilos zei:
Het is één van de eerste revisies ja. Console is door mij open gemaakt en professioneel hersteld van een RROD. Console heeft verscheidene uren gedraaid als test. Dashboard versie zou ik moeten nazien...

Hoe heb je die RROD hersteld?

Snap

Legacy Member
Wel beetje een risico niet?
Hij heeft maar een paar uur gedraaid, dus als hij opnieuw een RROD heeft dan gaan ze die met die custom firmware niet willen herstellen.

SeriousFace

Legacy Member
Ze zouden hem zowiezo niet herstellen, aangezien hij zijn console heeft opgengedaan

Nilos

Legacy Member
console is sowieso uit garantie - laten repareren bij MS is verschrikkelijk duur - je kan zowel een nieuwe kopen. Ik zie niet in waarom hij opnieuw een RROD zou vertonen, zoals gezegd is hij goed hersteld...

Nilos

Legacy Member
meeneem verlaagt naar 60 euro en enkel indien verkocht vandaag, gratis verzending met kiala!!!

Snap

Legacy Member
Ik heb gezien dat ge al verschillende xboxen en accessoires hebt verkocht. Hebt ge toevallig geen HD liggen die ge erbij kunt verkopen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan