Archief - Xbox 360 games! TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessed

Legacy Member
Te koop/ruil:


-Pro Evolution Soccer 6 (klein stukje uit doosje)

-Race pro (sealed, in de verpakking)

-Saints Row

-The Golden Compass

-Gears Of War 2

-Final Fantasy XIII

-Fifa 08 (stukje uit doosje)

-Fifa 09

-Fifa 10 (sealed, in de verpakking)

-Soldiers Of Fortune: Payback

-The Elder Scrolls IV: Oblivion: uitbreidingspakket (shivering isles & knights of the nine)

-Beowulf

-Bundel Pure/Lego Batman (sealed, in de verpakking)

-Smash court tennis 3 (sealed, in de verpakking)

-Call Of Duty 2

-Battlestations Midway

-Tom Clancy's Endwar (sealed, in de verpakking)

-Def Jam Icon

-Gun

-Beowulf the game

Sommige games kunnen de UK-versie zijn. Als dit voor iemand belangrijk is, wil ik dat nakijken...

Ik heb interesse in zowat alle topgames die ik nog niet heb gehad.
Niet echt interesse in matige games.

Alle games zijn in goede/perfecte staat.
Ik behoud me het recht boden te mogen weigeren.
Games worden ook aangeboden in andere threads en in vriendenkring.

Geen belachelijke boden aub...

Duc1n0

Legacy Member
Ja, nieuwprijs in de bart smit in Leuven is €8.

Wil er nog wel €6 incl van maken, beetje jouw stijl van bieden ook. ;)

Jessed

Legacy Member
Dan laat ik hem liever gewoon in de kast liggen, toch bedankt.

sui785

Legacy Member
Assassins Creed als het in goede staat is en non platinum: €10 incl.

Jessed

Legacy Member
Is in goede staat en niet platinum ;)

Bod genoteerd, blijft nog 24 uur open!

Jessed

Legacy Member
Barbeet zei:
Race pro en def jam voor halo odst?

Ik heb wel interesse in halo ODST, maar die 2 games ga ik er niet voor opofferen. Als je een opleg geeft van 5 euro wil ik het noteren.

Darkgnome zei:
Rockstar table tennis (classic) voor falout3?

Ik heb ook interesse, maar net zoals hierboven wil ik er fallout 3 niet voor opofferen. Als je wat opleg geeft wil ik het bekijken.

Jessed

Legacy Member
Ik zie net dat je zelf ook een thread hebt.

Zou je het eventueel zien zitten om je fear 2 te ruilen tegen oblivion? Want van die table tennis ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd :p

Darkgnome

Legacy Member
Euhm, ik ga ff denken haha :-)
Ik vind wel een aantal van je spelletjes wel boeiend :-)

Jessed

Legacy Member
Anders oblivion classsic + fallout 3 tegen table tennis classic + fear 2? :)

Of zijn er nog andere games die je liever hebt?

Darkgnome

Legacy Member
Jessed zei:
Anders oblivion classsic + fallout 3 tegen table tennis classic + fear 2? :)

Of zijn er nog andere games die je liever hebt?

Sounds good!
PM me maar ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan