Archief - Xbox 360 games TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessed

Legacy Member
Te koop/ruil:


-Pro Evolution soccer 6 (klein stukje uit doosje) - €5 incl.

-Race pro (sealed, in de verpakking) - €13 incl.

-Saints Row - €9 incl.

-Two worlds - €10 incl.

-Beowulf - €8 incl.

-Bundel Pure/Lego Batman (sealed, in de verpakking) - €13 incl.

-Eat lead: matt hazard (sealed, in de verpakking) - €10 incl.

-Smash court tennis 3 (sealed, in de verpakking) - €9 incl.

-Assassins creed - €10 incl.



Alle prijzen zijn inclusief verzendingskosten. Verzenden gebeurt via de standaard verzending van de post.
Koop je een even aantal games, mag je het 2de, 4de, 6de,... game er bijnemen voor de prijs-€2.
1 game kost namelijk evenveel om te verzenden dan 2 games, 3 games kost evenveel als 4 games,...

Sommige games kunnen de UK-versie zijn. Als dit voor iemand belangrijk is, wil ik dat nakijken...

Ik heb interesse in zowat alle topgames die ik nog niet heb gehad.
Niet echt interesse in matige games.

Alle games zijn in goede/perfecte staat.
Ik behoud me het recht boden te mogen weigeren.
Games worden ook aangeboden in andere threads en in vriendenkring.

Barbeet

Legacy Member
Games :

-Sonic The Hedgedog - €9 incl.

-Need for speed undercover - €9 incl.

-Full auto - €10 incl.

-Pure - €12 incl.

-Spiderman 3 - €8 incl.

-Forza Motorsport 2 - €8 incl.

Voor mij al deze games, indien er geen classics tussen zitten.
Greetz

Jessed

Legacy Member
Zitten geen classics tussen ;)
Voor de precieze verzendingskosten moet ik nog eens kijken op de site van de post.

Ik stuur je straks wel een PM :)

Jenthe

Legacy Member
Tom Clancy's endwar voor een gesealde Racedriver GRID (classic)?

tubbiekoekie

Legacy Member
Ik heb eventueel wel interesse in LOTR: battle for middle earth 2 aan €9 incl.
Graag wat info over staat van de game (disc/doosje).
Thx!

Jessed

Legacy Member
Alles is in goede staat bij LOTR: BFME hoor, anders had ik het wel vermeld ;)

tubbiekoekie

Legacy Member
beetje wantrouwig zijn is gezond en broodnodig als je de straffe verhalen hier leest... ;)

anyways, dan wil ik hem wel, stuur maar pm met je gegevens

Death Dealer12

Legacy Member
Ik ben wel geinteresseerd in Phantasy Star Universe. Ik wil hiervoor één van deze ruilen: Turok, Ninja Gaiden 2, Fracture, Lost Planet, Star Wars The Force Unleashed, Star Wars Republic Heroes, Devil May Cry 4, Shaun White Snowboarding, Dead Space, Left 4 Dead, Army of TWO.

Laat maar iets weten via pm.

Greetz,

Michaël

Jessed

Legacy Member
tubbiekoekie zei:
beetje wantrouwig zijn is gezond en broodnodig als je de straffe verhalen hier leest... ;)

anyways, dan wil ik hem wel, stuur maar pm met je gegevens

Klopt, maar met dit spel is er echt wel niets mis hoor ;)

Ik stuur je straks een PM :)

Death Dealer12 zei:
Ik ben wel geinteresseerd in Phantasy Star Universe. Ik wil hiervoor één van deze ruilen: Turok, Ninja Gaiden 2, Fracture, Lost Planet, Star Wars The Force Unleashed, Star Wars Republic Heroes, Devil May Cry 4, Shaun White Snowboarding, Dead Space, Left 4 Dead, Army of TWO.

Laat maar iets weten via pm.

Greetz,

Michaël

Tegen dead space is goed, ik stuur je een PM :)

Bamboebahr

Legacy Member
two worlds tegen Clive Barker's Jericho of DOA Xtreme 2?
eventueel voor halo 2 :p

JackSparrow

Legacy Member
Sorry geen interesse tegen tomb raider + ik dacht dat endwar een FPS was en blijkt een RTS te zijn :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan