Archief - Xbox 360 games TK/TR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jessed

Legacy Member
Te koop/ruil:


-Pro Evolution soccer 6 (klein stukje uit doosje) - €5 incl.

-Project Gotham Racing 3 (classic, doosje beetje stuk) - €6.50 incl.

-Phantasy Star Universe - €13 incl.

-Sonic The Hedgedog - €11 incl.

-Need for speed undercover - €12 incl.

-Race pro (sealed, in de verpakking) - €14 incl.

-Two worlds - €11 incl.

-Fifa street 3 - €11 incl.

-NBA live 06 - €8 incl.

-Beowulf - €9 incl.

-Full auto - €11 incl.

-Eat lead: matt hazard (sealed, in de verpakking) - €13 incl.

-LOTR: battle for middle earth 2 - €9 incl.

-Smash court tennis 3 (sealed, in de verpakking) - €11 incl.

-Tom Clancy's endwar (sealed, in de verpakking) - €11 incl


Alle prijzen zijn inclusief verzendingskosten. Verzenden gebeurt via de standaard verzending van de post.
Koop je een oneven aantal games, mag je het 2de, 4de, 6de,... game er bijnemen voor de prijs-€2.
1 game kost namelijk evenveel om te verzenden dan 2 games, 3 games kost evenveel als 4 games,...

Ik heb interesse in zowat alle topgames die ik nog niet heb gehad.
Niet echt interesse in matige games.

Alle games zijn in goede/perfecte staat.
Ik behoud me het recht boden te mogen weigeren.
Games worden ook aangeboden in andere threads en in vriendenkring.

Tits

Legacy Member
LOTR tegen één van deze?

Fifa 06
Fifa 06 RTTWC
Fifa 07(zonder boekje)
Fifa 08

Dante VL

Legacy Member
Jessed zei:
Te koop/ruil:


-Pro Evolution soccer 6 (klein stukje uit doosje) - €5 incl.

-Project Gotham Racing 3 (classic, doosje beetje stuk) - €6.50 incl.

-Phantasy Star Universe - €13 incl.

-Sonic The Hedgedog - €11 incl.

-Need for speed undercover - €12 incl.

-Race pro (sealed, in de verpakking) - €14 incl.

-Two worlds - €11 incl.

-Fifa street 3 - €11 incl.

-NBA live 06 - €8 incl.

-Beowulf - €9 incl.

-Full auto - €11 incl.

-Eat lead: matt hazard (sealed, in de verpakking) - €13 incl.

-LOTR: battle for middle earth 2 - €9 incl.

-Smash court tennis 3 (sealed, in de verpakking) - €11 incl.

-Shaun White Snowboarding (sealed, in de verpakking) - €13 incl.

-Tom Clancy's endwar (sealed, in de verpakking) - €11 incl


Alle prijzen zijn inclusief verzendingskosten. Verzenden gebeurt via de standaard verzending van de post.
Koop je een oneven aantal games, mag je het 2de, 4de, 6de,... game er bijnemen voor de prijs-€2.
1 game kost namelijk evenveel om te verzenden dan 2 games, 3 games kost evenveel als 4 games,...

Call of duty modern warfare 2 is bijna instant-deal. Voor de rest heb ik interesse in zowat alle topgames die ik nog niet heb gehad.
Niet echt interesse in matige games.

Alle games zijn in goede/perfecte staat.
Ik behoud me het recht boden te mogen weigeren.
Games worden ook aangeboden in andere threads en in vriendenkring.

geintreseerd in left 4 dead 2 jumper forza motersport 2 of ben 10 easy 1000 maar die ligt nog bij nen maat van mij laat iets weten;)

Jessed

Legacy Member
Ik heb wel interesse in left 4 dead 2.

Waarin heb jij interesse?

Jessed

Legacy Member
Wat houdt die CE allemaal in? Als het me wat bevalt is het goed voor me :)

Jessed

Legacy Member
Sorry, ik ga dan toch moeten passen vrees ik.

Heb je geen andere oudere games meer liggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan