Archief - Xbox 360 games! -!SPOTPRIJZEN!-

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zwiep858

Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop de volgende games:

- Xbox 360 console
- Controller (wit)
- Alle Kabels
- Alle Handleidingen+ doos
- Originele Headset


Games:
- Halo 3
- Need for speed Undercover
- Indiana Jones The Original Roventures + Kung Fu Panda
- Assassin's Creed II
- Pure + Lego Batman
- Call Of Duty World At War
- 007 Quantium Of solace
- Batman Arkham Asylum
- Battlefield bad company 1
- Transformers Revenge Of The Fallen
- Saints Row 2
- Just cause 2
- Red dead redemption

Rood is verkocht

Barbeet

Legacy Member
Aangezien geen harddisk en het mij min 100 kost voor een harddisk bied ik 120 euro excl.

zwiep858

Legacy Member
Barbeet zei:
Aangezien geen harddisk en het mij min 100 kost voor een harddisk bied ik 120 euro excl.

Niet genoteerd. En voor 99 euro heb je al een NIEUWE harddisk van 250GB.

zwiep858

Legacy Member
Komaan mensen de Xbox kan verstuurt en opgehaald worden.
Ophalen kan vandaag nog.

zwiep858

Legacy Member
Bump, kan vanavond worden opgehaald en verstuurt worden!
Bij ophaling kan deze getest worden.

Mattehh

Legacy Member
xbox hersteld geweest van RROD? In ieder geval bodje van 40 exc. voor enkel de xbox.

zwiep858

Legacy Member
Rorschach zei:
Plus het is een oude xbox die wss geen hdmi heeft,?
Sorry voor het laat reageren.
De Xbox heeft wel hdmi als ik me niet vergis.
@mattehh, de xbox is niet hersteld van een RROD,
maar de speler zijn lens was kapot, waardoor hij soms geen games speelden.
Dit is nu allemaal opgelost door Microsoft.

Tits

Legacy Member
Er is dus nog garantie op, maar geregistreerd?
Kan je een document opstellen waarbij je zegt dat je hem verkoopt aan mij, moest ik hem kopen? Dan kan ik achteraf bij Microsoft geen problemen hebben als ik hem koop:)
Ik bied 75 euro voor de xbox, alle kabels, 007:QoS, Halo 3, BF:BC, Batman:AA, afgehaald.

zwiep858

Legacy Member
Tits zei:
Er is dus nog garantie op, maar geregistreerd?
Kan je een document opstellen waarbij je zegt dat je hem verkoopt aan mij, moest ik hem kopen? Dan kan ik achteraf bij Microsoft geen problemen hebben als ik hem koop:)
Ik bied 75 euro voor de xbox, alle kabels, 007:QoS, Halo 3, BF:BC, Batman:AA, afgehaald.

75 Euro vind ik iets te weinig, omdat Batman AA nog 25 euro tweedehands kost.
Ik zouw er graag 70 euro zonder Batman voor willen hebben en met 85 euro.
85 Euro hebben we een deal en kan je hem komen ophalen.

Tits

Legacy Member
hmm, 80 met batman wil ik nog wel geven?

Anders ga ik voor het bod van 70 euro, het is nogal dringend en de games zijn niet echt mijn prioriteit in deze deal:p

Je stuurt maar een PM!

zwiep858

Legacy Member
Deal met tits, Xbox 360, Halo 3, Quantium Of Solace, Battlefield Bad company 1 is weg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan