Infernia
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop mijn Xbox 360 Elite console:
Xbox 360 Elite (Geen garantie) + controller. min 110€
Foto's: ImageShack Album - 3 images
Aangekocht op 20-10-2008
Ik verkoop mijn Xbox360 omdat de Gears of War trilogie afgelopen is.
Hij werkt perfect en heeft geen lelijke krassen of plekken.
Nooit een RROD, in een rookvrije ruimte gestaan.
Alle kabels + HDD 120 GB ingebrepen.
*Xbox360 af te halen in Leuven of bij mij thuis.
Ik verkoop mijn Xbox 360 Elite console:
Xbox 360 Elite (Geen garantie) + controller. min 110€
Foto's: ImageShack Album - 3 images
Aangekocht op 20-10-2008
Ik verkoop mijn Xbox360 omdat de Gears of War trilogie afgelopen is.
Hij werkt perfect en heeft geen lelijke krassen of plekken.
Nooit een RROD, in een rookvrije ruimte gestaan.
Alle kabels + HDD 120 GB ingebrepen.
*Xbox360 af te halen in Leuven of bij mij thuis.