manushranz
Legacy Member
Wegens aanschaf van ne 360 slim zou ik mijn elite aangekocht te GM Waregem op 20-02-2010 willen verkopen.
Deze is in zeer goede staat met zeer weinig tot geen gebruikersporen.
Deze kan altijd werkende,en gezien worden na afspraak.
Deze komt met :
-doos
-voedings en hdmi kabel
-black controller
-wifi adapter
-PURE EN LEGO batman bundle
-garantiebon
-headset
Aangekocht voor 250euro en de wifi adaptor voor 79euro
http://img827.imageshack.us/gal.php?g=dscn4645.jpg
min prijs 140euro
Deze is in zeer goede staat met zeer weinig tot geen gebruikersporen.
Deze kan altijd werkende,en gezien worden na afspraak.
Deze komt met :
-doos
-voedings en hdmi kabel
-black controller
-wifi adapter
-PURE EN LEGO batman bundle
-garantiebon
-headset
Aangekocht voor 250euro en de wifi adaptor voor 79euro
http://img827.imageshack.us/gal.php?g=dscn4645.jpg
min prijs 140euro