kzenderni
Legacy Member
Ik verkoop mijn xbox 360 elite (120 gb) omdat ik er niet meer op speel (nooit echt veel gedaan omdat de PS3 mijn voorkeur geniet). Ik heb de xbox op 22/09/2009 gekocht in GM Aalst. Er is dus nog 1,5 jaar garantie en op sommige problemen zoals de RROD nog 2,5 jaar garantie.
Alle originele kabels zijn aanwezig.
De games Mass Effect, Halo 3 en Fight Night Round 3 (Franse versie) behoren tot het pakket.
Minimumprijs: 140 euro------------> 130 euro
Meeneemprijs: 165 euro---------> 150 euro
Prijzen zijn exclusief verzendkosten (7,7 euro).
Biedingen inclusief worden genegeerd.
Ik geniet de voorkeur dat de xbox wordt opgehaald omdat ik elektronische toestellen liever niet verzend.
Bij verzending kan ik niet verantwoordelijk gesteld worden bij schade dat is opgelopen tijdens de verzending.
Dinsdag om 21h sluit ik af.
Alle originele kabels zijn aanwezig.
De games Mass Effect, Halo 3 en Fight Night Round 3 (Franse versie) behoren tot het pakket.
Minimumprijs: 140 euro------------> 130 euro
Meeneemprijs: 165 euro---------> 150 euro
Prijzen zijn exclusief verzendkosten (7,7 euro).
Biedingen inclusief worden genegeerd.
Ik geniet de voorkeur dat de xbox wordt opgehaald omdat ik elektronische toestellen liever niet verzend.
Bij verzending kan ik niet verantwoordelijk gesteld worden bij schade dat is opgelopen tijdens de verzending.
Dinsdag om 21h sluit ik af.