Archief - Xbox 360 Console + 17 Games + Wifi + ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CeraMo

Legacy Member
Xbox 360 - Black - 120GB ( Geen garantie meer denk ik, zou even moeten zoeken maar indien ik het vind het garantiebewijs word het zeker meegeleverd, de Xbox is zo'n 6 maand oud +- )

Minimum Meeneemprijs : 450 €

Werkt nog PERFECT maar word verkocht wegens een aankoop van PS3 ( Alle dorpgenoten etc. spelen samen op PS3 dus ben ik langs een kant beetje verplicht te switchen ;) )

* 17 Games - VEEL SPLINTERNIEUW!
* 2 Controllers ( 2 Zwart ) ( + 2 Oplaadbare batterijen en 1 snoer om de batterijen op te laden aan de Xbox )
* Wifi Wireless Adapter ( 70 € Nieuwprijs )
* Headset
* HDMI Cable

De games zijn als volgt :

- Bioshock 2 ( Nieuw )
- Bioshock
- COD MW 2 ( Nieuw )
- Battlefield : Bad Company
- Oblivion
- Tekken 6 ( Vrij nieuw )
- Dante's Inferno ( Nieuw )
- Bayonette ( Nieuw )
- Darksiders ( Nieuw )
- Army of Two
- Need for Speed : Shift ( Nieuw )
- Dragon Age : Origins ( Nieuw )
- Left 4 Dead
- Assassin's Creed
- Pure
- Lego Batman : The Videogame
- GTA IV

Indien geïntresseerd, af te halen in de streek van Ieper ( West-VL ) en liefst ZO SNEL MOGELIJK
Contact :
[email protected]
0499385539

Mvg, Velghe Pieter aka CeraMo

mr2x5e.jpg

odbo.jpg

Blackslayer

Legacy Member
allemaal originele games? de xbox is niet geflashed?
wat is je min prijs?

mvg

CeraMo

Legacy Member
Niks is mee gefoefeld, volledig legaal en perfect werkend

Minimumprijs is toch wel zeker 350€

IkoN

Legacy Member
harde interesse in Bayonetta , Bioshock 2 en Dante's Inferno hier moest je apart verkopen
Grtz

BiZi

Legacy Member
Hi,

Drie vraagjes:

1) komt de console uit een rookvrije omgeving?
2) heb je hem ooit moeten binnen doen voor reparatie?
3) mogelijkheid tot leveren in Antwerpen, mits vergoeding (en volledige pakket opkoop)?

Mvg Alec

CeraMo

Legacy Member
BiZi zei:
Hi,

Drie vraagjes:

1) komt de console uit een rookvrije omgeving?
2) heb je hem ooit moeten binnen doen voor reparatie?
3) mogelijkheid tot leveren in Antwerpen, mits vergoeding (en volledige pakket opkoop)?

Mvg Alec

1) neen
2) nooit binnen moeten doen
3) mits mooie vergoeding ( heb geen auto dus trein of post ) is dit zeker mogelijk

PM / Mail / Telefoneer me indien nog geïntresseerd

CeraMo

Legacy Member
Trouwens Bioshock is de Rapture Edition, met Artbookje in enzo
+
Minimum meeneemprijs : 450€

Gz

gillesgoalll

Legacy Member
ik zou graag hebben
Left 4 Dead
Dante's Inferno
Bioshock 2
voor hoeveel zou je die verkopen ik kan ze ophalen tijdens de krokus vakantie
hopelijk snelle reactie

gillesgoalll

Legacy Member
IkoN zei:
Bayonetta+Bioshock2+Dante's Inferno bodje 100excl

hey ik was eerst ik geef ook 100 euro voor left4dead , dante's infermo en bioshock denk dat dat beter is denk dat je iets meer geld kan maken van bayonnetta

CeraMo

Legacy Member
Niks word apart verkocht

Volledige pakket gaat direct de deur uit voor 450€ opgehaald in Ieper

IkoN

Legacy Member
gillesgoalll zei:
hey ik was eerst ik geef ook 100 euro voor left4dead , dante's infermo en bioshock denk dat dat beter is denk dat je iets meer geld kan maken van bayonnetta

Dan zou ik wel is eerst lezen ipv zo van uwe teut te blazen , een paar regels vroeg ik al voor deze 3 , nuja , speelt weinig rol want hij doe toch niks apart weg

CeraMo

Legacy Member
Peace inderdaad ;)

Sorry dat ik niks apart verkoop mensen

Iemand geïntresseerd in ruil voor PS3 pakket of minimum meeneemprijs @ 450€

Gz, Cera

BiZi

Legacy Member
bod van 350 blijft alvast gelden.
450 kan ik er helaas niet aan geven...

Selderijstok

Legacy Member
Hoeveel voor alles zonder die wireless adapter? Dat werkt hier toch niet, heb het al eens getest.

En heb je de doos van de 360?

IkoN

Legacy Member
heel den inboedel moet ik spijtig genoeg nie hebben maar moeste u bedenken dan wil ik die 3 wel van uw handen nemen :)

free up en grtz :)

CeraMo

Legacy Member
joependrau heeft ruil geboden voor ps3 met 6 games, 2 controllers, cam & headset

Indien iemand dit wil verhogen, be my guest ;)

Morgen neemt de ruil plaats indien niemand met een beter bod komt

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan