Archief - XBOX 360 + 4 games (NIEUW-SEALED)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FVico

Legacy Member
Hay!

Ik had wat problemen met mn xbox, die ik gekocht had bij bartsmit, hij was kapot geleverd.. Ik ging dus naar Bartsmit in Gent en zij gaven me een nieuwe.
Yay, een week derna kreeg ik dan per post nog een xbox :P

daarom verkoop ik hem..

Het paket bevat:
Xbox 360 console
Zwarte controller
Black Headset
AV cable
RCA/Video adapter
Ethernet
...
+ 4 games: FORZA 3 MOTORSPORT, HALO 3 ODST, LEGO BATMAN, PURE
op alle disks staat BUNDLE COPY, lego & pure delen een case. maar forza & halo is alleen de disk, geen case jammer genoeg. :(

hij is dus NIEUW , sealed is hij niet want ze moesten forza 3 & halo odst er nog bij steken, maar de winkel heeft hem opgedaan, ik niet.. :)

if you want some pictures, shout

==> minimum 160

Arcan

Legacy Member
verkopen met winst is hier verboden dacht ik...

ik heb ditzelfde pakket nieuw in de bart smit gekocht voor 200€

Taxandrian

Legacy Member
Arcan zei:
verkopen met winst is hier verboden dacht ik...

ik heb ditzelfde pakket nieuw in de bart smit gekocht voor 200€

Idem hier: paar weken gelden XBox Elite + dezelfde 4 games gekocht voor €199 nieuw bij Bart Smit.

FVico

Legacy Member
voor 250 had ik hem gekocht.

+ dat was paar weken geleden? zie je dat nu nog... maar goed ik zal me prijs wat verlagen

en ik maak toch geen winst? ik heb hem gekregen remember?

Rayko

Legacy Member
ge zegt het nu zelf, als ge hem gaat verkopen is dat 100% winst :D

CurrY

Legacy Member
Hier is nergens een regel dat winstmaken verboden is het is dan ook moeilijk te controleren lijkt mij.
Dus verkoop gerust verder.

FVico

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Hier is nergens een regel dat winstmaken verboden is het is dan ook moeilijk te controleren lijkt mij.
Dus verkoop gerust verder.

Zijde zeker? :p

Mag k hem terug veranderen naar m'n eigen prijs of niet?

frero

Legacy Member
Je mag er voor vragen wat je wilt, winst maken is zeker toegestaan. Anders waren er hier vorige week heel wat minder Fifa's verkocht.

Kennaah

Legacy Member
ik betwijfel ten zeerste dat mensen een xbox gaan kopen op een forum die even duur is als hij in de winkel staat. OOk al is hij nieuw

voor 250 heb je al een slim en voor 200 een xbox elite

FVico

Legacy Member
Kennaah zei:
ik betwijfel ten zeerste dat mensen een xbox gaan kopen op een forum die even duur is als hij in de winkel staat. OOk al is hij nieuw

voor 250 heb je al een slim en voor 200 een xbox elite

+ 4 games :)

waar zie jij in een winkel die prijs nog?

Kennaah

Legacy Member
199 met odst en forza

Pure/Batman vind je al voor 10 euro als je hier opt forum rondkijkt

Gij beslist u prijs en hopelijk voor u dat iemand hem koop

FVico

Legacy Member
pitbull46 zei:
forza 3: 18 euro

Ik verkoop liever alles samen.. Dan moet k de doos nie meer open doen etc..

Staat wel genoteerd, als ik echt niet kan verkopen doe ik wel losse verkoop.

FVico

Legacy Member
Staat genoteerd. kassaticket is derbij maar der staat wel €0,00 op eh :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan