Archief - Xbox + 2 controllers + remote + 8 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas_dc

Legacy Member
Dag allemaal,

Ik verkoop eventueel mijn Xbox omdat deze hier toch maar staat.

Wat zit er allemaal bij:

- Xbox
- 2 controllers (S-versie, niet de dikke)
- afstandsbediening voor dvd's te spelen (merk: Snap)
- Games:

- Forza Motorsport limited edition (2cd's)
- GTA San Andreas
- Need For speed underground
- DTM Race Driver 2
- MotoGP 2
- Brute Force
- Midtown Madness 3 (zonder origineel doosje, wel met boekjes)
- Halo (zonder origineel doosje, wel met boekjes)

Liefst zou ik alles samen verkopen maar de xbox staat niet in de weg dus als ik er niet genoeg voor krijg...

Er kan trouwens ook geruild worden tegen Xbox 360 games of accessoires. Doe een voorstel en ik laat wel iets weten.

Als het nodig is post ik vanavond wel wat foto's.

Gr,

Jonas

Jonas_dc

Legacy Member
Ik heb de doos nog maar die is niet in zo een goede staat. De onderkant is al toegeplakt en echt volledig recht is ze niet meer. Ik maak zal maandag foto's posten want kheb nu geen deftig fototoestel ter beschikking. Het is trouwens een doos met daarop foto's van de 3 games die erbij zaten (brute force, halo en midtown madness...). Het origineel boekje heb ik ook nog liggen normaal gezien.

Gr,

Jonas

Jonas_dc

Legacy Member
@tnx8: Bod niet genoteerd. Ik ga voorlopig niet apart verkopen. Morgen of vanavond komt het volledige pakket op kapaza en 2dehands. Voor die 5 euro hou ik het spel liever zelf.

@s_kaiba: Dit zijn de originele dingen die ik nog vind. De doos is niet bepaald in goede staat en er zitten in de doos ook maar 3 van de 4 hoeken uit isomo. De handleiding is nog in goede staat.




@iedereen: foto's van de xbox met de spellen.




Gr,

Jonas

Jonas_dc

Legacy Member
Komaan jongens, alle voorstellen worden in overweging genomen.
Richtprijs voor alles samen 70 euro?

Jonas_dc

Legacy Member
Goh, geen idee, doe eens een bod?

Ik had liever alles in 1 keer kwijt geweest maarja :)

molo

Legacy Member
Zit er HD bij?

Met HD zou ik zeggen omdat het totaal 70 euro is zeg 30 euro voor de console.

Jonas_dc

Legacy Member
HD? Gewoon de harde schijf waarop je save-files kan opslaan en muziek enzo? Zat die niet in iedere Xbox?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan