Archief - X360 PRO 20GB HDD (HDMI) + 10 GAMES + 2 WIRELESS CONTROLLERS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
Hallo allemaal,
Hierbij verkoop ik mijn Xbox 360 PRO viva pïnïata en forza motorsport 2 pakket met 20GB harde schijf, en 2 draadloze controllers. Alles is in perfecte nieuwstaat!
Eveneens zitten er 10 games bij.
5 orginele xbox 360 games:

- GTA 4
- Hour of victory
- Viva Pinïta en Forza motorsport 2 in 1 doosje
- Mortal combat VS. DC universe

5 orginele xbox games, die eveneens op de xbox 360 werken:

- GTA Vice City
- GTA San Andreas
- The Simpsons: Hit & Run
- Spongbob squarepants; de film ( het foldertje wat zichtbaar is aan de buitenkant is gescheurd in het hoekje )
- Richard Burns Rally

Alles wat in de doos van de xbox zat zit er nog in, de doos is eveneens ook meegeleverd.
Het liefst zou ik het gehele pakket opsturen, omdat ik niet echt tijd heb voor mensen die thuis komen kijken.
Verzending kan dan gebeuren via De Post of KIALA, ik verkies kiala omdat dit veiliger is, en goedkoper voor u en gemakkelijker voor mij.
Afhalen kan ook als het echt niet anders gaat.
In de winkel kost enkel een Xbox 360 met 1 controller en met 2 games en zonder harde schijf al 150 euro.
Hier heb je er 1 extra controller bij, 8 extra games en een harde schijf van 20GB erbij!
staat ook op kapaza en 2dehands.
mvg!

Samus007

Legacy Member
dat is die nieuwe serie die een pak betrouwbaarder is dan die oudere, van die oudere heb ik 2 xdozen gehad op 1 jaar tijd en beide he RROD, dat komt hier dus echt niet meer binnen, daarom dat ik specifiek een jasper wil.

Leopold1964

Legacy Member
Samus007 zei:
dat is die nieuwe serie die een pak betrouwbaarder is dan die oudere, van die oudere heb ik 2 xdozen gehad op 1 jaar tijd en beide he RROD, dat komt hier dus echt niet meer binnen, daarom dat ik specifiek een jasper wil.

Weet niet als het een jasper is, kan ik dit checken op een of andere manier?
Moet je wel zeggen dat er nooit iets aan is geweest fzo...
De plakkerkes zitten zelfs nog op de sensor.

Samus007

Legacy Member
waar staat dat, ik zie ofwel scheel ofwel staat dat niet vermeld.

Samus007

Legacy Member
hangt er van af, ik ga zowieso een 360 opnieuw kopen, ik heb nog andere threads die ik momenteel volg nu, wat wel minder is dat er geen garantie bij is en warschijnlijk niet de jasper chipset, wat zou je vraagprijs zijn voor het toestel alleen zonder enige game?

Leopold1964

Legacy Member
Samus007 zei:
hangt er van af, ik ga zowieso een 360 opnieuw kopen, ik heb nog andere threads die ik momenteel volg nu, wat wel minder is dat er geen garantie bij is en warschijnlijk niet de jasper chipset, wat zou je vraagprijs zijn voor het toestel alleen zonder enige game?

Het liefst verkoop ik alles in 1x, dus daarom gaat de prijs zonder games niet veel verschillen als de prijs met games.

Samus007

Legacy Member
begrijpelijk, ik zoek vernamelijk een 360 zonder games, nog veel succes met de verkoop.

Leopold1964

Legacy Member
Samus007 zei:
begrijpelijk, ik zoek vernamelijk een 360 zonder games, nog veel succes met de verkoop.

Wat zou je dan willen geven voor alles zonder games?

Samus007

Legacy Member
ik ga me een jasper chipset kopen of een nieuw toestel, zodat ik toch wat zekerheid heb.

Leopold1964

Legacy Member
Samus007 zei:
ik ga me een jasper chipset kopen of een nieuw toestel, zodat ik toch wat zekerheid heb.

owh oke :crazy:
Dan is hij beschikbaar voor andere mensen :applause:
komop mensn ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan