Tis eentje zonder HDMI dus een Xenon, de console is buiten garantietermijn maar het baseboard is reeds vervangen door MS na een RROD en werkt sindsdien al meer dan 2 jaar probleemloos. ik doe hem weg omdat ik een slim ga kopen voor de 250GB HDD.
Je mag er altijd een serieus bod op doen
mvg,
Jeroen