Archief - X360 console + 9 games + toebehoren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaVa

Legacy Member
Ik verkoop mijn Xbox360 wegens niet meer in gebruik.
De voorbije 2j slechts enkele keren gebruikt.

Het pakket:
- Xbox 360 + 20GbHD (incl. alle originele toebehoren en de verpakking - 2 controllers, 1 headset, kabels, handleiding,...)
- Component HDTV kabel
- WIFI adapter
- Originele games: Gears of War, PGR4, Fuzion Frenzy 2, Ninetyninenights, Fifa 07, Fifa 08, Pure, CoD MW2 en Lips.
- Game Lips is inclusief de 2 microfoons.
- Demo DVD met een aantal demo games.

Alles in perfecte staat. Alleen het kussentje van de headset bevat een scheurtje.

Af te halen (en eventueel te testen) in Tremelo.

In principe verkoop ik alles in 1 pakket. Eventueel wil ik de Wifi adapter nog wel apart verkopen indien je deze niet nodig hebt.

Doe een goed bod!

grtz

DaVa

Legacy Member
Ik wacht nog even af om deze afzonderlijk te verkopen. Indien iemand het hele pakket neemt gaat dat voor.

grtz

Tiber

Legacy Member
ja heb wel intresse, maar zou toch nen richtprijs willen ...
waar aangekocht? en mss toch een fotootje?
verzend je ook ?

DaVa

Legacy Member
Richtprijs: 175?

Foto kan ik één der dagen posten, aangekocht bij InterToys-Keerbergen.

Verzenden liever niet vanwege het gewicht.

Omni

Legacy Member
Ben wel geinteresseerd in

- Xbox 360 + 20GbHD (incl. alle originele toebehoren en de verpakking - 2 controllers, 1 headset, kabels, handleiding,...)
- Component HDTV kabel
- Originele games: Gears of War, PGR4, Fuzion Frenzy 2, Ninetyninenights, Fifa 07, Fifa 08, Pure, CoD MW2.

Moest wimpix nog de wifi willen en iemand anders lips+micro's

DaVa

Legacy Member
Omni zei:
Ben wel geinteresseerd in

- Xbox 360 + 20GbHD (incl. alle originele toebehoren en de verpakking - 2 controllers, 1 headset, kabels, handleiding,...)
- Component HDTV kabel
- Originele games: Gears of War, PGR4, Fuzion Frenzy 2, Ninetyninenights, Fifa 07, Fifa 08, Pure, CoD MW2.

Moest wimpix nog de wifi willen en iemand anders lips+micro's

130 voor bovenstaande pakket?

grtz

mX.

Legacy Member
Nog steeds te koop? Heb je een richtprijs voor enkel de XBOX met de 20gbHD, 2 controllers & headset als je deze afzonderlijk verkoopt?

Mean Mr Mustard

Legacy Member
interesse in de wifi-adapter... aan hoeveel had je gedacht? :)

DaVa

Legacy Member
mycoy zei:
Nog steeds te koop? Heb je een richtprijs voor enkel de XBOX met de 20gbHD, 2 controllers & headset als je deze afzonderlijk verkoopt?

Zoals reeds aangegeven verkoop ik in pakket ... de wifi wil ik nog afzonderlijk van de hand doen. En eventueel Lips met de microfoons ook.

DaVa

Legacy Member
Mean Mr Mustard zei:
interesse in de wifi-adapter... aan hoeveel had je gedacht? :)

Ik wacht af totdat iemand effectief een bod doet op de xbox. Indien die persoon de wifi adapter niet nodig heeft zal ik deze afzonderlijk verkopen ... dus nog even geduld :)

grtz

Tharuler

Legacy Member
Ik wil ook gerust bieden voor de console alleen, de rest van de games en accessoires interesseren me niet zo...

DaVa

Legacy Member
Tharuler zei:
Ik wil ook gerust bieden voor de console alleen, de rest van de games en accessoires interesseren me niet zo...

Om de verkoop wat te stimuleren wil ik er eens over nadenken om de console toch te verkopen zonder games.
Doe een bod en ik laat je iets weten, zet er duidelijk bij wat je er allemaal bij wil.

zeomi

Legacy Member
Ik ben wel geïnteresseerd in lips + 2 microfoons. Richtprijs?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan