Archief - X360 20GB Pack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

desolation

Legacy Member
Wegens aankoop nieuwe 360S verkoop ik mijn Xbox 360 20GB pakket met HD-AV kabel. Er is geen garantie meer op de console

Vraagprijs : 140EUR

Rorschach

Legacy Member
Grapjas, console arcade splinternieuw met 4 games kost 149 in den Bart Smit :p.

Ik wil jou zeker niet ambeteren maar ik zou je richtprijs op +-60 euro zetten.

t071943

Legacy Member
Waarom is er geen garantie meer op? Verlopen of geopend?

IkKe

Legacy Member
Rorschach zei:
Grapjas, console arcade splinternieuw met 4 games kost 149 in den Bart Smit :p.

Ik wil jou zeker niet ambeteren maar ik zou je richtprijs op +-60 euro zetten.

100% juist:
Xbox 360 Arcade - Consoleshop.be

En die heeft teminste HDMI, hoe zit het met de uwe?

Ik heb wel interesse maar de prijs moet dan wel een stukje lager liggen.

desolation

Legacy Member
Geen HDMI, en waarborg is verlopen maar console is nooit geopend geweest (buiten door MS dan voor RROD te laten maken). Nen arcade heeft echter wel geen harde schijf, noch een HD-AV of HDMI kabel bijgevoegd dus laat ons daar misschien ook rekening mee houden ?
Voor 60EUR kan ik em beter uiteen gooien en in losse stukken verkopen, de PSU controller en schijf brengen los al meer op ...
En tis bij den bart smit overigens met 2 games ( bartsmit.com - Xbox 360 Arcade + Pure + Lego Batman ), en da zijn dan games die ook in discount bakken aan nog geen 10EUR liggen ...

Doe een schappelijk bod

T0mMe

Legacy Member
Overlaatst hadden ze nog een arcade met forza 3 en halo 3 odst voor €149, nu voor €189 en een elite met 120gb, forza 3 en halo 3 kost €199 (en als ik me ni vergis komen daar bij Bart Smit nóg 2 extra spelletjes bij).

Beetje onrealistisch dus, die €140...

desolation

Legacy Member
minder wenen, meer bieden
op de site van bart smit staat uw promo alleszins niet op (klik hem aan en ge krijgt ne pagina dat het product er niet meer is), en de arcade bij consoleshop aan 150 net zoals de promo bij bart smit zijn ZONDER HD kabel en ZONDER schijf.

T0mMe

Legacy Member
So? Uw toestel is tweedehands en zelfs al gerepareerd geweest.. En bij bart smit in't stad staat die promo nog wel.

crazyjoker

Legacy Member
no affence, maar ik denk niet dat je voor die prijs je xbox zal verkopen.

desolation

Legacy Member
T0mMe zei:
So? Uw toestel is tweedehands en zelfs al gerepareerd geweest.. En bij bart smit in't stad staat die promo nog wel.

Gerepareerd geweest lijkt me nu ni echt een minderwaarde bieden, vermits ze er een ontwerpfout uit halen bij die repairs..
En da kan goe zijn da dieje promo er staat, ge hebt er geen bewijs van dus stop me iets aan te halen da ge even goe uit uwe nek aant lullen van zijt.
Da ik er geen 140 voor krijg ben ik akkoord mee, maar voor 60EUR kan ik em beter op ebay in stukskes en brokskes verkopen.

Rorschach

Legacy Member
desolation zei:
Gerepareerd geweest lijkt me nu ni echt een minderwaarde bieden, vermits ze er een ontwerpfout uit halen bij die repairs..
En da kan goe zijn da dieje promo er staat, ge hebt er geen bewijs van dus stop me iets aan te halen da ge even goe uit uwe nek aant lullen van zijt.
Da ik er geen 140 voor krijg ben ik akkoord mee, maar voor 60EUR kan ik em beter op ebay in stukskes en brokskes verkopen.

Dan raad ik je aan om hem in stukken te zagen en op ebay te zetten.
Welke zot gaat er meer als 100 euro geven voor een console zonder games, zonder hdmi, zonder garantie, eentje die al binnen is geweest,...

ALS je voor 50 euro meer een console hebt met 2 games, nieuwe controllers, volledig nieuwe garantie EN hdmi. :oink:

IkKe

Legacy Member
En no offence maar je hebt de eerste generatie chipset, dus in onderdelen zal die zeker niet zoveel opbrengen.
Sorry voor de offtopic verder, ik zal niet verder bemoeien in dit topic.
Succes ermee

Private Joker

Legacy Member
desolation zei:
Wegens aankoop nieuwe 360S verkoop ik mijn Xbox 360 20GB pakket met HD-AV kabel. Er is geen garantie meer op de console

Vraagprijs : 140EUR

zet meeneemprijs op 140 é (best iets minder) en laat ze bieden en dan zegt ge maar genoteerd of niet... dan krijgt ge al die zever niet...

desolation

Legacy Member
Keb nu toch al meermaals gezegd da ze moeten bieden ?
Ik krijg den indruk da ze in buy&sell precies last hebben me lezen ofzo ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan