doctagio
Legacy Member
oizzz
ik verkoop mijn x-box 360 (120Gb) euhm is aangekocht in oktober en zitte nu ongeveer 26 spellekes bij waar onder ook dj hero
3 controllers
2 mic's ,1 draadloos en 1 gewoone
alles is nog in perfecte staat.
wie intresse heeft st e-mailke
[email protected]
ik verkoop mijn x-box 360 (120Gb) euhm is aangekocht in oktober en zitte nu ongeveer 26 spellekes bij waar onder ook dj hero
3 controllers
2 mic's ,1 draadloos en 1 gewoone
alles is nog in perfecte staat.
wie intresse heeft st e-mailke
[email protected]