Archief - Volledige X360 Console

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Molletje

Legacy Member
Ik verkoop mijn x360 console, informatie:

Al hersteld geweest door Microsoft zelf.
2 Witte Controllers
1 X360 + TV kaske
20 GB HDD (of meer)
CoD MW2 & AC II & Halo 3 & Tekken
In doos met vga cable (geen hdmi).
Heb ook alle boekjes nog.


Optioneel: steelseries adapter:
Information - SteelSeries
1x gebruikt (niewstaat)


Optioneel: Stuur + pedalen (microsoft versie).

Heb ook zoon kleine draadloze headset maar nooit gebruikt en geen idee
of die werkt.


Reden verkoop: miskoop, liever PC Gaming.


Af te halen in Ekeren (10 min antwerpen stad, vlakbij A12)
Of verzending.


Bod nu:
€100 - koper niet zeker (hij wil zeker zijn of xbl werkt op ugent).


dsc00295js.jpg

dsc00297vi.jpg

dsc00296q.jpg

dsc00293o.jpg

dsc00294dd.jpg

dsc00299p.jpg

dsc00298bd.jpg

Dimieuh

Legacy Member
Is het mogelijk om enkele fotos te trekken eventueel? En hoeveel vraagt u voor de draadloze headset?

Grtz

Molletje

Legacy Member
Dimieuh zei:
Is het mogelijk om enkele fotos te trekken eventueel? En hoeveel vraagt u voor de draadloze headset?

Grtz

Headset krijg je gratis bij de console,
ik upload fotos atm.

Ruben182

Legacy Member
Wat zeg je van €55 incl. voor het stuur + pedalen en het keyboardje ?

Molletje

Legacy Member
Ruben182 zei:
Wat zeg je van €55 incl. voor het stuur + pedalen en het keyboardje ?

excl ga ik er met akkoord; heb geen flauw idee wat verzendingskosten zijn.



Liefst alles te samen...

Molletje

Legacy Member
Ruben182 zei:
Is dat incl. het stuur?

Neen, dit is zonder stuur; maar wel met games?
Weet ik niet.


Wat ik momenteel heb staan:

Console + hs + 2 Controllers + Games = €100 naar Hannes_

Stuur + pedalen en keyboard = €55 Ruben

Prijzen liefst excl, geef mij uw gewenste verzendingsmethode zodat ik weet wat mij dat kost.

Ruben182

Legacy Member
Mijn bod was incl. Maar dit mag via kiala verzonden worden. (is €4)
Dus bod zou dan €51 zijn excl.

X-BoRn

Legacy Member
eventueel meeneemprijs voor hele pakket (zonder het stuur) afgehaald? kem wel sterke interesse

Hannes_

Legacy Member
Headset moet ik eigenlijk niet hebben, dus eventueel kan je die verkopen.

Hannes_

Legacy Member
Zit er nog garantie op eigenlijk ? En ook prototype is inbegrepen toch hé ? Ook dat toetsenbordje bij de controller ?

Ik bied 130 inclusief verzending (kiala eventueel ?).

Molletje

Legacy Member
Hannes_ zei:
Zit er nog garantie op eigenlijk ? En ook prototype is inbegrepen toch hé ? Ook dat toetsenbordje bij de controller ?

Ik bied 130 inclusief verzending (kiala eventueel ?).

Geen of een heel klein beetje garantie...
voor 120 stuur ik hem op, zonder keyboard wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan