Archief - verkocht, topic mag dicht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

crazyjoker

Legacy Member
ALLES IS VERKOCHT !


Ik verkoop heel mijn xbox collectie.
-xbox 360 (zwart) inc harde schijf van 20g (werkt zeer goed, behalve dat de disc tray vast zit als er geen game/dvd in zit. Is gemakkelijk op te lossen denk ik)
-3 controllers: 1 witte, een halo 3 limited edition controller en halo 3 odst
limited edition controller. Ook een aantal rechargable battery dinges, maar deze werken zo goed niet meer. (deze krijg je gratis mee) + xbox 360 afstandbediening (dit is de nieuwe versie)
-2 draadloze headsets (heb maar 1 kabel om op te laden)
-2 guitar hero guitars + drumstel en microfoon
-tekken 6 joystick + artbook (game zit er niet bij)

games:
-Alan Wake limited collectors edition
-Gears of war 1 limited edition
-gears of war 2 limited edition
-halo 3 limited edition
-Forza Motorsport 3 limited edition (sleutelhanger en usb stick niet aanwezig)
-bioshock 2: rapture edition
-Mortal kombat 9
-Super street fighter 4
-Lego harry potter years 1 - 4
-Halo reach
-halo 3 odst
-Mafia 2
-crisis 2
-L.A. Noire
-battlefield 3 (normaal doosje, maar game is promo)
-COD 4: Modern warfare
-COD: world at war
-COD: modern warfare 2
-COD: black ops
-bulletstorm
-harry potter and the order of the phoenix
-harry potter and the deathly hallows part 1
-harry potter and the deathly hallows part 2
-Left 4 dead 2
-MK vs DC universe
-guitar hero 3
-guitar hero 4
-guitar hero 5
-band hero
-rock band: the beatles
-borderlands
-batman arkham asylum
-pure/lego batman
-unreal tournament 3
-top spin 3
-bioshock
-far cry predator
-far cry 2
-fifa 10
-fifa 11
-shadowrun
-need for speed undercover
-medal of honor

http://imageshack.us/photo/my-images/856/fotogames.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/571/games2e.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/406/foto0357j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/828/foto0356s.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/337/foto0349h.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/835/foto0350i.jpg/

reden dat ik dit allemaal verkoop is dat ik ga overschakelen naar PS3. Broers hebben allebei PS3, vrienden ook en zou graag ermee meedoen.

De games worden vanaf nu ook appart verkocht! Weet wel dat ik geen 45 keer naar de post ga lopen, dus afhalen krijgt zeker en vast de voorkeur.
Staat ook op 2dehands.be en kapaza

Mister Virus Be

Legacy Member
hoeveel voor de console met hdd en controllers en headsets?

crazyjoker

Legacy Member
BeG virusangel zei:
hoeveel voor de console met hdd en controllers en headsets?

130 euro. Je krijgt er een aantal rechargable battery packs gratis bij. Deze werken wel alleen maar als je ze aansluit.

Mister Virus Be

Legacy Member
Danku zal et doorgeven

verkoop je de gitaren apart?

crazyjoker

Legacy Member
BeG virusangel zei:
Danku zal et doorgeven

verkoop je de gitaren apart?

1 gitaar wil ik nog appart verkopen. De ander moet met de band hero bundel verkocht worden (gitaar, drumstel, microfoon) tenzij iemand alles appart wil natuurlijk.

Moet er wel bijzeggen dat bij 1 gitaar de wammy bar er slap bijhangt. Je hebt er geen probleem mee bij het spelen, maar deze doet het niet.

YoShUmItSu

Legacy Member
hoeveel voor mk9? (ligt 20 nieuw in de bart smitt, so you know)

crazyjoker

Legacy Member
YoShUmItSu zei:
hoeveel voor mk9? (ligt 20 nieuw in de bart smitt, so you know)

Ik zou deze dan liefst ruilen tegen een PS3 game.
Tenzij je een redelijke prijs geeft.

illyake

Legacy Member
Alan Wake limited collectors edition
Gears of war 1 limited edition
gears of war 2 limited edition

deze 3 ruilen tegen een ps3 game

zo ja in welke ben je geintresseerd

crazyjoker

Legacy Member
illyake zei:
Alan Wake limited collectors edition
Gears of war 1 limited edition
gears of war 2 limited edition

deze 3 ruilen tegen een ps3 game

zo ja in welke ben je geintresseerd


Zolang ik geen ps3 heb, ga ik mijn games er ook niet voor ruilen.
Dus ik ga pas ruilen als ik een ps3 heb, maar moet wel zeggen dat mijn broer heel veel ps3 games heeft.

illyake

Legacy Member
kdacht dat je al een ps3 had omdat je mk wou ruilen tegen een ps3 game :)

crazyjoker

Legacy Member
illyake zei:
kdacht dat je al een ps3 had omdat je mk wou ruilen tegen een ps3 game :)

Aangezien hij voor 20 euro in de bart smit staat is het beter dat ik die ruil, of samenverkoop met andere games.
Jij gaat geen bod doen op die games zeker ?

illyake

Legacy Member
nee voorlopig niet ga eerst wat proberen te ruilen

veel succes verder
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan