Marcquez
Legacy Member
Ik heb m'n kast nog eens leeg gemaakt en een hoop xbox games gevonden die ik kwijt wil...
VERKOCHT = als het verkocht is
games:
007 nightfire (5€
007 Agent under Fire (5€
Amped (5€
Brute Force (7,5€
Conflict desert storm II (3€
Dead or Alive 3 (3€
Def Jam: Fight for NY (5€
FIFA football 2004 VERKOCHT
Forza Motorsport (10€
Halo 2 multiplayer mappack (2€
Jade Empire (10€
Metal Gear Solid 2: Substance (10€
Midtown Madness 3 (10€
Need for Speed: Hot Pursuit 2 (10€
Pirates of the Caribbean (7,5€
Racing Evoluzione (7,5€
Rainbow Six 3 (7,5€
Secret Weapons over Normandy (7,5€
Shrek (3€
Splinter Cell (10€
Splinter Cell Chaos Theory (12€
Afhalen kan in Antwerpen of Aalst of Affligem
Opsturen via de post kan ook, maar afhalen krijgt voorrang!!!
(prijzen zijn excl. verzending)
VERKOCHT = als het verkocht is

games:
007 nightfire (5€

007 Agent under Fire (5€
Amped (5€

Brute Force (7,5€

Conflict desert storm II (3€
Dead or Alive 3 (3€
Def Jam: Fight for NY (5€

FIFA football 2004 VERKOCHT
Forza Motorsport (10€

Halo 2 multiplayer mappack (2€

Jade Empire (10€

Metal Gear Solid 2: Substance (10€

Midtown Madness 3 (10€

Need for Speed: Hot Pursuit 2 (10€

Pirates of the Caribbean (7,5€

Racing Evoluzione (7,5€

Rainbow Six 3 (7,5€

Secret Weapons over Normandy (7,5€

Shrek (3€

Splinter Cell (10€

Splinter Cell Chaos Theory (12€

Afhalen kan in Antwerpen of Aalst of Affligem
Opsturen via de post kan ook, maar afhalen krijgt voorrang!!!
(prijzen zijn excl. verzending)

