Archief - Uitverkoop games en accessories

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ralleke

Legacy Member
Hebt ge toevallig een paar hd-dvd liggen? Dan heb ik wel interesse in die hd-dvd speler.

Bhoda

Legacy Member
fredenevy zei:
component kabel - 5 excl
Deal, ik stuur je een PM

ralleke zei:
Hebt ge toevallig een paar hd-dvd liggen? Dan heb ik wel interesse in die hd-dvd speler.
Ja, ik heb volgende films voor bij de hd-dvd speler te koop:
- Bourne Supremacy (Doosje FR / Ondertitels NL)
- Bourne Ultimatum (Doosje DE / Ondertitels NL)
- Letters FRom Iwo Jima (Doosje DE / Ondertitels UK)
- Flag of our Fathers (Doosje NL / Ondertitels NL)
- 300 (Doosje FR / Ondertitels NL)
- World Trade Center (Doosje UK / Ondertitels NL)
- Chronicles Of Riddick (Doosje UK / Ondertitels NL)
- Pitch Black (Doosje DE / Ondertitels NL) (nog verpakt)
- The Prestige (Doosje NL / Ondertitels NL) (nog verpakt)
- Serenity (Doosje DE / Ondertitels NL)
- Children Of Men (Doosje DE / Ondertitels NL)
- Blade Runner Final Cut (Doosje DE / Ondertitels NL)
- Stardust (Doosje UK / Ondertitels NL)
- Into The Wild (Doosje UK / Ondertitels UK)

ralleke

Legacy Member
- Bourne Supremacy (Doosje FR / Ondertitels NL)
- Bourne Ultimatum (Doosje DE / Ondertitels NL)
- 300 (Doosje FR / Ondertitels NL)
- World Trade Center (Doosje UK / Ondertitels NL)
- Chronicles Of Riddick (Doosje UK / Ondertitels NL)

richtprijs voor deze films + hd-dvd speler?

grifter

Legacy Member
stuur+hd-speler+films, hoeveel? incl verzenden... En hoeveel voor wat als je wil ;)

Bhoda

Legacy Member
@ Grifter en Ralleke:

Richtprijzen (excl. verzending)
- HD DVD + Universal Remote: € 15?
- Films € 5/stuk?
- Stuur is even opzijgelegd voor neefje, maar je mag altijd een bod doen, moest hij hem niet pakken.

Laat maar weten wat jullie ervoor willen geven, zoals gezegd, zijn gewoon richtprijzen.
Slaap lekker (ik in elk geval)!

JaVae

Legacy Member
pure voor 10 is een deal neem ik aan?
pm me je gegevens maar dan zorg ik voor de betaling.

fredenevy

Legacy Member
blijkbaar zou het voor de component kabel op 5.70 euro komen voor de verzending. Aangezien de verzendingskosten zo hoog liggen, laat ik mijn bod vallen.
mocht je toch nog kunnen verzenden aan 1.77 euro (zonder de kabel te "demonteren", zoals je aangaf in je PM ;) ) dan wel ik hem algelijk nog kopen.
free up BTW
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan