Archief - [TR/TK] Xbox360 Console + 120GB HDD + Accessoires

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tiim

Legacy Member
Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3-speler omdat mijn vorige gestolen is. Deze Xbox360 is nog in goede staat en word maar zelden gebruikt om een film te bekijken. Ik ben het meest op zoek naar een Ipod Touch.

De Xbox360 heeft nog nooit een RROD gehad en is nog in garantie voor dit probleem.

Indien een goed bod kan deze ook verkocht worden. :)
Aangekocht: Juli 2008

Pakket:

- Xbox360 Console
- 120GB HDD
- 64mb Memory Card
- Voeding + Kabel
- Draadloze Controller
- VGA-Kabel
- Scart-Kabel
- Component-Kabel
- Headset

Startbod: 150€

nakedbarrel

Legacy Member
Hm, is wel interessant maar ik zou zoiets liever kopen van iemand in de buurt dus Jabbeke is me iets te ver tenzij de prijs heeel aantrekkelijk wordt natuurlijk :)

Tiim

Legacy Member
nakedbarrel zei:
Hm, is wel interessant maar ik zou zoiets liever kopen van iemand in de buurt dus Jabbeke is me iets te ver tenzij de prijs heeel aantrekkelijk wordt natuurlijk :)

Verzenden kan toch perfect? Met trackingnummer erbij.
Mijn Xbox360 Elite heb ik zo al perfect verzonden zonder enige problemen.

Tristan

Legacy Member
Ik heb hier een Ipod touch liggen, 8GB. Hoeveel opleg zou je willen?

nakedbarrel

Legacy Member
Tiim zei:
Nope , maar component geeft zelfde signaal.

Hoezo component geeft hetzelfde signaal? Is er geen verschil met hdmi-kabel merkbaar aan d graphics?

Tiim

Legacy Member
Tristan1 zei:
Ik heb hier een Ipod touch liggen, 8GB. Hoeveel opleg zou je willen?

Stel maar iets voor. ^^
Grote interesse als het toestel nog in goede staat is.

nakedbarrel zei:
Hoezo component geeft hetzelfde signaal? Is er geen verschil met hdmi-kabel merkbaar aan d graphics?

Graphics zijn even goed als bij HDMI.

Tristan

Legacy Member
Hij is zeker in goede staat! Je ziet niks van krassen als het schermpje aanstaat. OS3.xx staat er ook op.
Ipod touch + 50€ ?

Tiim

Legacy Member
Tristan1 zei:
Hij is zeker in goede staat! Je ziet niks van krassen als het schermpje aanstaat. OS3.xx staat er ook op.
Ipod touch + 50€ ?

Welke generatie is die Ipod Touch? En heb je foto's?
Opleg van 50€ lijkt me goed ^^

Tristan

Legacy Member
Het is de eerste generatie denk ik. Foto's kan ik maken, zal voor deze namiddag zijn.
Hoe zouden we ruilen? Afspreken, of opzenden met de post?

Die_Funker

Legacy Member
Tiim zei:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nakedbarrel
Hoezo component geeft hetzelfde signaal? Is er geen verschil met hdmi-kabel merkbaar aan d graphics?

Graphics zijn even goed als bij HDMI.

daar zit toch wel een verschil op zenne als ge ne full hd tv hebt toch. Ik kom net van een component over te schakelen naar hdmi kabel

Tiim

Legacy Member
Die_Funker zei:
daar zit toch wel een verschil op zenne als ge ne full hd tv hebt toch. Ik kom net van een component over te schakelen naar hdmi kabel

Component is analoog en HDMI is digitaal maar ze kunnen dezelfde resolutie weergeven. Ik heb mijn Elite destijds met HDMI aangesloten en zag niet echt verschil.

@Tristan

Zie PM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan