Archief - [TR/TK] Verschillende games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FoO

Legacy Member
Ik heb te koop/te ruil:

- Ghost Recon Advanced Warfighter
- Viva Pinata
- Saints Row (Classics)
- King Kong (Classics)
- Devil May Cry 4 (geruild)
- Call of Duty 2
- Call of Duty 2 Game of the Year Edition
- Call of Duty 3 (gereserveerd door vloet ^^)
- Guitar Hero World Tour


Geen specifieke minimumprijs maar hou het wat deftig, voor 3 euro ofzo doe ik ze nu ook weer ni weg e...
De games moeten niet weg, maar ze liggen hier wel maar te liggen :p

Ruilen kan tegen andere xbox spellen of PC Games uit deze thread:
https://www.beyondgaming.be/archive/gezocht.51/games-gezocht.710757

Depresjon

Legacy Member
intresse in iets hieruit?

pcgames :
Battlefield 2 Complete collection
Medal of Honor Allied Assault War chest
Call of duty deluxe Edition
S.T.A.L.K.E.R Shadows of chernobyl
Diablo II + Expansion
Warcraft III

ikzelf heb intresse in :

Devil May Cry 4
CoD 3

FoO

Legacy Member
Depresjon zei:
intresse in iets hieruit?

pcgames :
Battlefield 2 Complete collection
Medal of Honor Allied Assault War chest
Call of duty deluxe Edition
S.T.A.L.K.E.R Shadows of chernobyl
Diablo II + Expansion
Warcraft III

ikzelf heb intresse in :

Devil May Cry 4
CoD 3

Hey Depresjon,

Bedankt maar ik heb al je games buiten Warcraft 3 en Diablo 2 al.
Zijn dat bestseller edities? Of originele boxen?

Depresjon

Legacy Member
FoO zei:
Hey Depresjon,

Bedankt maar ik heb al je games buiten Warcraft 3 en Diablo 2 al.
Zijn dat bestseller edities? Of originele boxen?

bestseller edities

Tits

Legacy Member
Fifa 06
Fifa 06 RTTWC
Fifa 07 zonder boekje
Fifa 08
The Godfather

Tegen Graw, COD 2, COD 3 & DMC 4?

FoO

Legacy Member
Tits zei:
Fifa 06
Fifa 06 RTTWC
Fifa 07 zonder boekje
Fifa 08
The Godfather

Tegen Graw, COD 2, COD 3 & DMC 4?

Bedankt voor het voorstel, maar ben ni zo ne fifa kerel ;p

Ninetails

Legacy Member
ik zag in u andere thread etertnal sonata en king kong staan,
ruilen voor alone in the dark voor xbox360??

FoO

Legacy Member
Ninetails zei:
ik zag in u andere thread etertnal sonata en king kong staan,
ruilen voor alone in the dark voor xbox360??

Hey ninetails, alone in the dark heb ik al op xbox en pc :p toch bedankt :)

Ninetails

Legacy Member
FoO zei:
Ja die heb ik nog ;-)
Ruilen tgn hieruit??
- PGR 3
- Stuntman Ignition
- Skate
- lego indiana jones/Kung fu panda
- NFS prostreet
- Def Jam Icon

FoO

Legacy Member
Ninetails zei:
Ruilen tgn hieruit??
- PGR 3
- Stuntman Ignition
- Skate
- lego indiana jones/Kung fu panda
- NFS prostreet
- Def Jam Icon

King Kong wil ik weg doen tegen indiana jones en kungfu panda. Maar das alles :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan